Ja, vad händer nu, efter inseminationen? Fick inget testdatum utan allt går som vanligt fram till BIM. Eftersom jag är testoman och har dessutom två gravtest i skåpet (tack för dem Liten :) kommer jag nog att testa en dag före BIM som väntas 22/5 eller 23/5.
Chansen att det fungerar är inte så stor, ca 10 %. Men nu har jag alla anledningar i världen att känna efter symptom så ni får stå ut med mitt ältande ett par veckor. Det kommer definitivt inte att bli OT ;)
Lappis - du blir verkligen undersökt, vilken seriös utredning! Tror fortfarande att de inte hittar några fel på er.
Mitt blodprov som jag tog på mensens tredje dag var ok förutom ett värde som låg på gränsen, men det hade ingen betydelse. Pust, nu är det biten klar.
Igår tog det hela dagen, inte själva "proceduren" utan allt körande och väntan. Åkte till Uppsala vid tolv och var hemma strax före fem. Tur att jag hade min mamma med eftersom maken stack tillbaka till jobbet efter att ha levererat och lämnat in sitt. Det skulle vara coolt om mormor hade varit med om "tillverkningen av sitt första barnbarn".
Koko, så bra att du är på strålande humör! Jag känner mig också uppåt - får se när det vänder neråt. Men nu är det bara bra :)
September - tänkte bara på att du skrev att du har svårt att inse dina begränsningar. Tror att det har att göra med personligheten och är svårt att förändra; vad man kan göra är att lära sig mer om sig själv, vilket kommer med åldern och tiden. Tänker på att jag t ex har mycket lättare för att hantera mig själv nu än för tio år sedan *lätt att säga när allt är någorlunda ok*