• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

ja det var gott med pannkakor, du får göra egna ikväll? :)

koko, du har mail :D

• Snart så....

nu ska jag slita mig härifrån och vila lite *gäsp* innan jag ska till gamla lägenheten.

Hare bra

Kram

• Bröllopstokiig

Tack själva tjejer för lunchen! Underbart mysigt att ses!
    Vila på du Snartis, skulle gärna gott och dunat själv, så trist med internmöten som man blir extra sömnig!
    Undrar om de har pannkakor i Sjöstaden, på det ev nästa brunchstället??
    jag är pannkakasfreak, eller våffelfreak, med massa grädde och sylt, shit vilken god lunch det var!

• Liten med Mindre

Å, finns det fler skoj brunchställen? :?

Röstar också JA för pannkisar eller våfflor. Om det slinker ner några emellanåt får magen tåla. :D

• Liten med Mindre

Ibland önskar jag det var lite som i USA - "breakfast served 24hrs". :)

• mugglesfan

Det låter som att göra sekrettestet vore en fördel innan man gör insemination... Jag håller verkligen tummarna för er nu Frejis. Vad kul ändå att din man verkar så engagerad i det här med att få kottar! Det är ju ngt positivt, att ni vill båda två och att han engagerar sig!

• mugglesfan

Ååååhhh, pannkakor - gott! Kanske får bli det ikväll? Med blåbärssylt och vaniljglass... *slurp*

Är innan Liten - herregud, man får ingenting på flyg numera! Ibland tycker jag det vore vettigare att få en frukt istället för typ 3 jordnötter. Sist jag flög SAS fick man KÖPA macka och dricka - man fick ingenting!!! Jag tror inte de har anpassat traktamentet till de här nya snålflygen...

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    long time no see....
    men man verkar ju inte ha varit saknad...

nåja.

Tjejer, sååååå ledsen att jag missade lunchen. Men det blir fler hoppas jag. Datum? Förstår precis vilket brunchställe som är på tapeten super ställe!
    pussssss

• mugglesfan

Åååååhhhh, när vi var i NY, åt vi brunch på ett ställe som vi fått oss rekommenderat; amerikanska blåbärspannkakor med fruktsallad (jordgubbar, melon, färsk ananas) och lönnsirap. Det var MUMS 3 ggr under en vecka men sedan vill man inte se åt det mer på ett tag... Och äckligt mätt blir man också.

• viktualia

FruLlis - du är VISST saknad!!! så det så! men frågan är om du ids läsa alla 100 sidor där det då och då står något om att "var är fruLlis"???

Hur mår du, gumman???? Jobbar du ihjäl dig eller finns nån fruLlis kvar??

*skickar stora kramar*

Svar på tråden När märker man av det?