• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

frullan - vem är det nu igen??? låt oss se, hmmmmm, var det inte hon som startade tråden..? Jo, SÅ var det!

Näe, inte alls saknad (jorå, koko fick tom bekräfta att du var ok, stygga flicka som inte kommer in här och meddelar att du lever).

• mugglesfan

- hur mår BORREN?

- rider du fortfarande över stock och sten?

• mugglesfan

nä nu är det fika va?

• Bröllopstokiig

Vi saknar dig jätte mycket frullan, men jag förstår och vet varför du är "borta"...

• Liten med Mindre

FruLlan - kul bara att du kikar in och ger ett livstecken. Kramar till dig, och du är såååå välkommen tillbaka när det fungerar bättre.

• Liten med Mindre

Usch - chefen kom just in och tog upp det där om extra arbetsuppgifter som han kokade ihop i måndags. Gjorde mitt bästa för att säga att jag har fullt upp framöver (ja - det finns en massa saker - bara jag kan ta mig samman och sätta fart). Tror i alla fall att jag tillfälligt avvärjde honom genom att skicka honom att diskutera med någon annan först.

Tänk om jag inte får en prinsess-graviditet, utan drabbas av allehanda symptom från nästa vecka. Då är ju inget vunnet med att jag sitter på alla viktiga göromål, om jag knappt orkar hålla mig upprätt och borta från toan.

(Förhoppningsvis går det inte så förstås.)

• Frejis

Liten - jag är en totalt förvirrad människa :( när åker du? Idag eller har jag skickat iväg dig en vecka för tidigt? ;)

• Liten med Mindre

Du är inte alls förvirrad Frejis - åker om en timme, knappt.

Sitter med ett mellanmål som ska få plats imagen mellan luftbubblorna...

• Liten med Mindre

Men en vinst i dag i alla fall, fick receptionisten att köpa in mer ingefärste utan att avslöja mig. Tänkte att det kunde vara bra att ha om urk-känslan i magen blir värre.

Svar på tråden När märker man av det?