• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Mellanmål är bra och mat är ännu bättre :) Gillar landgångarna på tapasbaren i Arlanda... *hungrig*

Bra att du lyckades med att skicka iväg chefen på någon annan. Hoppas att han stannar kvar där.

Ont i ena äggstocken - är mitt ägg så segt eller? Synd om simmarna i så fall som har simmat i mörkret alldeles i onödan.

Ska sluta tänka på magen nu, bättre att ladda inför Pump ikväll.

Trevlig resa Liten!

• Liten med Mindre

Ska göra mitt bästa för att götta mig ordentligt. :D

Pumpa loss ordentligt Frejis - träningsvärken tar fokus från andra symptom eller brist därav.

Gissa förresten hur svårt det var att hålla tyst när jag pratade med föräldrarna om kalaset nästa helg - när vi ska berätta nyheten. Framför allt när pappa började yra om att han sökt ett nytt jobb (avtalspensionär) - som skulle ta honom till Arktis i jul. Pöh! I jul ska han vara hemma så att jag får fira ordentligt med familjen för sista gången som "barn"!
    Fattas bara annat!

• Frejis

Liten - Fick Amelia idag med en artikel om en mamma (42 år) och hennes dotter som var gravida samtidigt. Mamman sade någonting tänkvärt om att hennes dotter kommer att förbli hennes lilla flicka även om hon har en egen familj. Så att - du kommer nog att vara deras barn även senare! Ingen chans till vuxna julfiranden mao! :)

• Lapinette

Frejis - ni kollade inte att ägget var redo innan ingreppet gjordes? Fick höra av min kollega att de gjorde så på henne. Hon fick åka in varje dag runt ÄL och kolla ägget och när det var dags...in och fixa allt. Hon har två söner idag!

• Frejis

Lappis - inseminationen gjordes dagen efter jag fick böj på stickan. Det kan vara så att jag känner efter för mkt och lyckas framkalla allt möjligt. Det innebär att Pump kommer att göra underverk ;)

• Liten med Mindre

Trevlig helg alla!

• Liten med Mindre

Och extra trevlig resa Muggles!

• Lapinette

Ha så skoj i London Mindre!

• Lapinette

Ja träning är bra rensning av hjärnan. Själv ska jag köra spinning med maken ikväll.

• Bröllopstokiig

Shit vad alla tränar och håller på!!!!
    Är det bara jag som är en soffpotatis och inte har varit på ett gym på 1 1/2 år?

Svar på tråden När märker man av det?