• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

koko; har har bristningar på höfterna sen tonåren så är van att ha det men hade hoppas slippa det på bösten. Fast nu är det väl bara att vänta så kommer det väl även på magen.

• viktualia

Snartis - jotack det är bara bra med granntråden...senaste diskussionen handlar om stegräknare och bantning - kanske inte riktigt din grej just nu... Annars är vi mäkta stolta över att Omsis bidrar med en trådbebis.

Bristningar - jag som är lite fet och glad har ju redan sådana. Tack och lov så är alla bristningarna vita och syns alltså ganska lite. Inser att röda bristningar känns mycket värre. Mina vita varianter sitter mestadels på brösten och på låren.

• Snart så....

hmmm mina andra är vita undra varför dessa är illröda?
    eller kommer dessa bli vita med tiden?
    hmmm

• Snart så....

vickan, nääää bantning är nog det sista att tänka på just nu. Senare i höst kommer jag nog vara mer mottaglig för bantningstips :)

• Snart så....

hahaha på fikat idag så började kollegorna tjata om bröllop och att de ville ha "jobbmöhippa". Ganska snabbt kom de fram till att jag var deras enda hopp
    De skulle bara veta MOOOOOHAHAHAHAHHAHAH

• Snart så....

Jag och sambon fick lite panik igår när vi insåg att vi ENBART har tjejnamn på vår lista och inte fastnat för något pojknamn.

Tips någon?

• _koko_

snartis - jag hade nog inte orkat lunch förra veckan ändå.

Oms - grattis från mig också, även om jag inte 'känner' dig. :)

• Snart så....

nu har verkligen tiden runnit iväg, ska åka hemåt nu.

Ska först ta en sväng och leta gardiner, alla vi har är typ en meter för korta ;)

Hare allihop

KRAM

• _koko_

snartis - de bleknar med tiden precis som ärr gör!

Jag tar det så lugnt så lugnt. :) Jobbar inte för mycket utan myser mest faktiskt. Passar på att känna mig gravid, man vet ju inte hur länge man får chansen att göra det!

• Lapinette

koko - så klart du ska bli på smällen denna gång! Håller tummarna så hårt att de vitnar. Så spännande!!!

Svar på tråden När märker man av det?