• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Muggles, jag skulle käka Hemofer men det var tydligen leveransproblem till stockholm så fick ett annat märke som var starkare.
    Egentligen behöver jag inte äta men skulle göra det utifall...
    Jag dricker ett stort glas vatten och äter en frukt till när jag tar tabletten (klarar inte c-brus *urk* )

• Snart så....

oj är det bara jag inne och skriver

Jag sitter och lär upp min efterträdare så har ett "plåster" på mig hela fm men nu är han på lunch och jag jobbar över en sväng.

• Liten med Mindre

Hej Snartis!

Trivs ni? Är allt på plats?

Lite kul att höra om alla kroppsförändringar - fast trist med bristningar. Brösten är ju lite svårt att "hålla in" för att det inte ska dra så dagt.

Kanske går det förresten inte att dra in en gravidmage heller? *funderar* När min mage har varit som mest uppblåst har det ju gjort ont i huden också - men det går ju i alla fall att dra in till viss del, så att det slutar strama.

• _koko_

muggles - :) som sagt, jag är försiktigt optimistisk men vågar inte hoppas ännu. :) Känner mig dock oväntat avslappnad! Trodde ju att de här veckorna skulle bli jobbigast, men det var garanterat förra veckan som var det!!! Vill INTE behöva gå igenom det igen...

Hej snartis!! :p Skönt att flytten gick bra! Ser fram emot den där lunchen på bryggan som vi pratade om förut. :) Måste bara vara lite ledig igen...
    Luden mage??? Hmmm, undrar vad som tänker titta ut därifrån?? :D :D :D Men som sagt, det är ju massor med hormoner i omlopp, inte konstigt att man förändras både här och där. :)

• Snart så....

Liten; vi trivs jättebra, nästan allt är faktist på plats redan.
    Har bara några kartonger kvar (tråkiga böcker)

hahaha nu går det inte att hålla in varken brösten eller magen :D

• Snart så....

vinkar till Vickan :)
    Är allt bra i andra tråden?

• _koko_

Jag hade förresten striae eller vad det heter i tonåren, vilket väl är samma sak som bristningar. Som tonåring är det ju inte roligt att få röda streck på brösten direkt, men vad gör man? Nu har de bleknat och är en del av mig.

• Snart så....

koko, just ja hade så mkt förra veckan trots att jag var ledig så hann inte riktigt.

Åhhhh det är så spännande för dig nu, håller verkligen alla tummar och tår.
    Du jobbar inte ihjäl dig nu så embryot hinner grotta ner sig ordentligt hos dig?

• Oms

Snartis o Muggles - tack för gratulationerna, känns ff jättemysko är ju bara i v.10 än så länge så har inte riktigt hunnit vänja mig ännu.

och ja Snartis vi började snabbare än vad du trodde, även om du gissade på före sommaren va?:D:D

och i den andra tråden har vi det baaaara bra, om än lite stiljte från o till;)

Svar på tråden När märker man av det?