• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Hjortron

Frejis- Tack!

Moppy- Jag funderar på om dom är så himla tillförlitliga dom där ÄL-testen egentligen. Fast samtidigt beror det ju på när man testar. Säg att man testar en gång och får fullt utslag. Rent teoretiskt så kan ju testet lika gärna gett utslag dagen innan fast man inte testat då. Testdagen kanske egentligen är ägglossningsdagen men att ägget lossnar någon timme efter testet är utfört och på så vis ser det ut som om man blivit gravid dagen innan äl.

Är jag snurrig eller skulle det kunna vara så?

• Hjortron

Liten med mindre- Jo, det är väl säkrast att inte göra något på egen hand när det ändå gått så lång tid och utredning av proffs ligger nära i tid.

Funderar på att köpa storpack äl-test, apiforce och värsta dyra designerjeansen samt boka in en långsemester i Thailand i december. Då kan jag lova att jag står här med värsta plusset nästa vecka Någon som hakar på?

• mugglesfan

Låter som en vattentät metod Hjortron!

• mugglesfan

...om du har några pengar över från husköpet så...

• mugglesfan

Nä dags för hemgång! Lämnar över till kvällskiftet (Page - hohooo...)

• Moppy

Hjorton, fast denna gång så testade jag morgon och kväll för att jag var så nojjig. Så jag hade ingen böj måndag morgon men dock böj måndag kväll. Så jag kan inte ha missat starten på ÄL..

Ja ja.... ;)

• Frejis

Liten - hm, du borde väl få mer betalt om du ska utföra mer jobb. Så skulle jag tänka :) och hänvisningen (indirekt så klart) till företagets budget kan kanske hindra chefen från att lägga mer jobb på dig.
    Skulle nog inte berätta för chefen förrän det börjar synas. Sedan får man självfallet göra en bedömning från fall till fall så att det blir en win win situation för båda.

Om böjen kommer imorgon (med min tur är jag bergis att det blir så) ska jag försöka se till att få en morgontid i Uppsala. Annars får vi försöka lösa det hela. Ingen idé att vänta till nästa månad då det kanske kör ihop sig ännu mer.

Trevlig kväll till alla! :)

• Hjortron

Mugglesfan- Alternativet hade varit en motdemonstration på första maj..

• viktualia

Piggelin (eller kanske muggles)!!!

Mina idoga försök att ha en gratis mail som är hemlig är tydligen ett krångligt kapitel. Sverige.nu har havererat totalt och nu har jag gått över till yahoo istället.

Så Piggelin - om du ser det här så maila mig på fruviktualia@yahoo.se

Och Muggles - du kan väl tipsa Piggelin om att jag bytt mailadress!!! *snälla*

• Lapinette

Hjortron - jag ska nog titta efter nytt jobb har hört att det är ett säkert kort om man vill bli gravid. Annars så pratar vi om att köpa en Aston Martin, två sits och cabriolet.

Svar på tråden När märker man av det?