• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

I improve syrran! Dock är jag som japanerna...slappnar av när jag har druckit.

• Storasystern

Aha Lappis! Bra att komma ihåg! Ja, för de blir verkligen helt andra personer när de har druckit. Och det behövs inte mycket! ;)
    Chefen för labbet här tål inte sprit något vidare, det är underhållande som tusan att gå ut och äta med honom! :)

• Liten med Mindre

Hihi - undrar hur känslig jag själv kommer vara efter 1 års avhållsamhet? :?

• Storasystern

Liten, jag har en nära vän som har barn sedan nästan två år tillbaka och hon blir plakat på två glas vin! ;)

• _koko_

Hej hej, darlings!

Kan meddela att jag känner mig andfådd och lite konstig i kroppen, moppy, kan det vara pga progesteronet? annars är det nog en förkylning på g, orkar INTE bli förkyld nu!!!

Blir jättesugen på att köpa böckerna ni pratar om, men det vore ju ett superdåligt omen att göra det, så det kan jag nog inte... ;)

Heja vänner, hoppas h*n vill komma ut snart!!!

• Liten med Mindre

Ja - Vänner har det varit tyst från idag. :? Endera har hon klistrat fast sig i fotoalbumet, eller så kanske det är något skoj på gång?

Koko - tror säkert att progesteronet kan påverka dig. Du får väl högre dos än man normalt skulle ha efter en befruktning, eller?

• Vänner-fan

DET STORA ÄVENTYRET HAR BÖRJAT NU!!!

Startade vid 5 imorse. Värkar var 5-6 minut ungefär. Men kan inte lova nån mer rapport nu innan Muggles får sitt sms. Än så länge är det hanterbart iaf.

Puss på er!

• BrudSommar2006

Iiiiihhhhhh, det här är ju otroligt spännande! Lycka till!!!

Det är väl när man har tre värkar på tio minuter som det är dags att åka in om jag minns rätt? Har du varit upp sedan fem stackare men det verkar ju som att det kommer att ske under dagen nu då, det är ju mycket bättre än att hålla på en hel natt! Skönt att det är hanterbart fortfarande, du har ringt förlossningen antar jag och meddelat att det är på gång.

Då kanske vi inte hör mer från dig på ett tag nu då, spänningen kommer att vara ooooliiiidlig!!!

• Storasystern

Vänner - OOOOOLidligt spännande!!! Lycka till och grattis i förskott!!!

• _koko_

Vänner - blir alldeles tårögd av någon anledning! :) LYCKA TILL!!!!

Svar på tråden När märker man av det?