• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

Min teori om se4xfrekvens var att det viktigaste var timingen, alltså att pricka rätt tillfälle. och utifrån det ska man alltså ha sex ofta för att pricka in just rätt tillfälle, man ökar ju chanserna....
    Så vi körde varje dag runt ÄL.

men det var ju MIN teori det....

• Puman-prinsen

Lapinette - Fast det är klart ska man testa simmarna så ska man självklart göra som dom rekomenderar.

• mugglesfan

Förresten beundransvärt att köra sex VARJE dag - är det hela cykeln då alltså?! Wow! Skulle du klara det lilla kanin??? Här brukar det börja tjåstas om tandborstsex när man "måste" göka varannan dag runt ÄL...

• Lapinette

Vi har kört varje dag runt ÄL, vi har kört 3 ggr per dag vid ÄL och tillslut varannan dag runt ÄL...inget funkar! Så jag tror det är som med allt annat, väldigt individuellt. Jag säger bara vilka rekommendationer jag fick av min läkare.

• Lapinette

muggles - tant kanin har börjat bli gammal, gråhårig och trött.

• nu är jag fruL

fy faaaaan
    vad jobbigt!!!!¨
    Varje dag runt hela cykeln.....

• mugglesfan

Lappis: knappast om ni har kört 3ggr/dag runt ÄL... Då hade jag fått skav kan jag säga...

• mugglesfan

En sak som jag har funderat på: hur kommer det sig att man passerar sekretet när man gör insemination? Är det en jättelång spruta (jag tror av ngn anledning att det är en spruta - är det det? ) som man kör in så att den kommer längre in än sn*ppen?

• Puman-prinsen

Jag nog lite av en sexoman och har med tiden även fått min m2b att bli det med.:_D
    Det blir MINST en gång om dan varje dag.. Men runt ÄL så blir det säkert 3 gånger om dan. He he

Stackars kille som har en sex galen tjej

• Lapinette

muggles - jag är som en våtmark och då är det ju inga problem ! Ja, det är ju den där våtmarken som dödar min makes simmare . Shit, alltså!

Svar på tråden När märker man av det?