• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

trallalallallalalalla

undrar justr hur många gånger per dag som man kan äta?????

Undrar om jag ska försöka slå personligt rekord idag......

• mugglesfan

har ni käkat RR nu eller vad hände?!

"sexsugna sötsaken" - alliteration på högsta nivå! Det är ju sweetstreet också så det passar ju bra...

Alltså det här med rosa och ljusblått. Varför är det så förbannat viktigt att signalera könet på bebisar genom att ha på dem "rätt" färg? Vi vuxna kvinnor använder ju ljusblått och en vuxen man kan ju ha en rosa skjorta - varför är det inte ok på bebisar??? Jag har ju redan "förbjudit" min mamma att köpa rosa/ljusblått (gillar inte ens de färgerna). Och volanger och nallar vill jag helst inte heller se för många av. Jag vill gärna att ungen ska ha lite mer coola kläder men jag har hittat några affärer, både i Gbg och på nätet som säljer lite mer coola, retrofärgade kläder. Vi köpte blått/rött och vitt som första-kit att ta med till BB. Och det som vi fått hittills var gult, vitt, ngt i ljusblått. Och skulle det vara en tjej så får hon ha det ljusblåa med.

• Lapinette

Lilla my som mumin mamman??!!!! Attans vilken mix. Vet inte om jag vågar träffa dig. Förresten, var det inte någon som yrade om en träff här i sommar?

• nu är jag fruL

jag har förresten vart på toa.
    Snål kaninen vägrade ju att låna ut muggen.

men eftersom badbollen skymmer sikten så hade det nog blivit svårt att pricka....

• mugglesfan

Välkommen till denna kaostråd brud i augusti! Hur länge har ni försökt?

• nu är jag fruL

lappis
    Jo vi började ju prata om att det var dags att ses nu snart. tror det var snartis som tog upp det.... Jag kunde inte i helgen och frejan är ju på fel seida av östersjön men nåt datum bestämde vi aldrig....

om det är nån "tröst" så är jag säkert VÄRRE än jag låter
    ha ha ha

• Lapinette

Jag satt ju på behörigt avstånd sist .... långt ifrån alla gravida.

• Lapinette

Just det Brud i augusti. Här måste man avlägga rapporter! Hur länge har ni försökt, hur ofta har ni sex, vilka ställningar, skostorlek och mycket annat.

Skämt å sido, välkommen!

• Puman-prinsen

Lapinette - vad konstigt att dom har sagt så?
    Som vi förstod det så ska man gärna ha så färska som möjligt och det blir dom om du har sex ofta för då produseras nya.

Ha ha !! jag klara av deras kiss snack mm.. inga problem

• Lapinette

När man ska in och testa simmarna så är det sexförbud på 3 dagar. Men göka på ni bara! Alla ursäkter är bra ursäkter....he, he!

Svar på tråden När märker man av det?