• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Vårbrud, hur går det med jobbet, blir det till att leta nytt nu framöver?

Lapinette, så spännande med koppstaffetten, hur kommer det sig att du inte stannade inne på toaletten!?

Vickan, vad är lösningen på stolproblemet när en är lång och en kort?

• Liten med Mindre

högklackat för jämnan?

• viktualia

Brudsommar - ingen aning... hittills har "normen" fått råda och våra köksstolar heter Edvard, kommer från IKEA (men verkar inte säljas längre ) och är för höga för mig och troligen (har inte frågat ) lagom för maken...

• BrudSommar2006

Muggles, liten har uppenbarligen lösningen på ert stolsproblem, slå till på de snygga stolarna! För Vickans problem med att behöva sitta skumt i kontorsstolen vet jag dock inte vad lösningen är...

Jag har fått vänja mig vid rosa, i princip alla kläder vi fått i present är rosa tjejkläder och det verkar synd att inte använda dem när jag faktiskt tror att vi fått så att vi klarar oss i vissa storlekar.

• Lapinette

BS - eftersom vi inte är så många här och en av damerna sitter precis vid toaletten så verkade mysko att sitta där inne och trycka i väntan på att stickan skulle fungera. Smög istället ut och tog ut provstickan från byrålådan och började läsa instruktionen och invänta att den skulle funka. Vilket gick bra ! Men ingen böj .

• viktualia

högklackat vore väl något.. ha ha ha...

äsch.. näe men om vi nån gång köper en snygg matsalsmöbel som ersättning för nuvarande mindre häftiga IKEA bord och stolar så lär det där med stolshöjd vägas in i det hela...

Och diskussionen om vems norm som ska råda gå hög...

• BrudSommar2006

Lapinette, hoppas att böjen dyker upp som planerat imorgon eller fredag då. Vore retfullt om den dök upp i helgen antar jag men man kanske får komma då också?

• -August-

Hej alla tjejer! Harmed anmaler jag mig till denna fantastiska trad. Jag ar ocksa en wannabe gravid som lovade mig sjalv att INTE bli helt obsessed, men nu ar jag det anda Jag borjar med en klassiker: mensen ar sen och jag var helt installd pa att jag var gravid, men icke sa nicke (och testet jag gjorde igar). Surt surt, men nu blir det mycket sex en manad till i a f!
    Kram pa er

• Moppy

BS - jag har dock inget emot rosa. Det är ju sött om man kör lite blandat med andra färger. Ibland kan det ju bli lite mycket bara, om det blir skrällig rosa på allt och björnar och hjärtan och annat gull gull. Men det är ju samma sak om det blir ljusblått och segelbåtar på alla pojkkläder. Det är ju också tråkigt.

Svar på tråden När märker man av det?