• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Moppy

Men det är sjukt när man tittar i barnklädesaffärer. Det är ju nästan alltid 70 % rosa/tjejkläder och resten killkäder. Köper man inte lika mycket kläder till pojkar?

• nu är jag fruL

jo lite magkänsla kanske. men det mesta är vel att jag är så rädd för tjejer att jag totalt vägrat tänka tanken att jag skulle kunna få en dotter. Dvs jag har bara tänkt att borren faktiskt är just en Borsi. Nåt annat har jag inte vågat tänka på.
    Vaddå stoppa huvet i sanden

Hur naiv och dum kan man bli
    ha ha ha
    guuuuud vad jag kommer få äta upp om dety är en tjej.

Moppy: precis som du så tror jag att mina egna tonår skrämer mig såååå enromt. Men jag tycker att jag var mycket värre än vad mina föräldrar tycker. ha ha ha kanske för att de inte vet allt

men sen så klarar jag inte av tonårstjejer på stan heller.....

suck....

Tänk att stolar kan vara ett sånt problem....
    Ni får vel växa till er lite då tjejer om ni inte når ner
    snackar tjejen som är 1,77 och inte alllllllsssssss förstår vad ni pratar om

• nu är jag fruL

jag funderar på att tala om för svärmor att hon inte får köpa rosa om borren nu (gud förbjude) skulle vara en tjej.
    men det säger maken att jag inte får.... han sätter nämligen sin lilla mamma på en piedistal han med
    så henne får man inte säga åt.

Min mamma har dock fattat att allt emd nallar och vilanger och skit går bort.

fast jag gissar att man kommer få sånt elände ändå...

och ja jag tror att folk köper mer kläder till tjejer.

• Puman-prinsen

Brud i augusti! - Välkommen! Jag är helt ny här jag med
    Gifter ni er i augusti i år?

• Liten med Mindre

På jobbet har jag löst stolsproblematiken genom en höj och sänkbarstol (rätt vanligt), men också ett höj och sänkbart bord. Gött att kunna stå, hänga och sitta vid samma bord.

(Fast innan jag fick bordet blev det en pall.)

• Moppy

Min kompis råkade i värsta grälet med sin svärmor om kläder till sin dotter. Svärmodern ville sätta på nyfödda ungen kråsskjortor och annat tjafs för att "det var så gulligt". Stackars dottern höll på att kvävas för att det satt så hårt...
    Jag hade nog sagt till min svärmor själv om din man inte vill, Frullan. Det är jag det, jag brukar tala om vad jag tycker, obekvämt eller ej :D

• Lapinette

Brud i augusti! - när började ni försöka?

• nu är jag fruL

Moppy.
    jag har absolut inget problem att säga till själv. Tvärtom Säger hellre än gärna till vad jag tycker om saker
    men lille maken vill helst inte att man säger till lille mamma....
    och hon får tårar i ögonen så fort man bara nämner en annan åsikt om saker......

ha ha ha
    nu överdrev jag lite faktiskt

åhhhhhhhhhhhhh
    vad jag verkligen inte vill jobba mer nu.
    Sitter och väntar på att mannen ska komma förbi och plocka upp mig för hemgång.

Bilbarnstol???? vilken är bäst???? angående saker man måste köpa....

Förresten angående att BM frågar om sexlivet.... vad är det för fel med det? det är vel jätte bra om de bryr sig och vill hjlölpa till med allt.

• nu är jag fruL

Lappis
    har du fortfarande en kopp emd kiss på skrivbordet?
    ta inte fel bara när du ska smutta på kaffet

ha ha ha
    nur har iallafall JAG kul

• nu är jag fruL

mindre:
    vaddå....
    hade du en pall som skrivbord.....
    hur liten är du egentligen

Svar på tråden När märker man av det?