• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Puman-prinsen

Hur sex aktiva är ni egentligen ni som försöker?

Med eller utan ÄL så kör vi på minst en gång om dan.

Vill inte bara ha mycket sex när man har ÄL får så kankse man fastnar i en ond cirkel.

• nu är jag fruL

hej då moppy
    Hoppas att din BM frågar VARJE gång om ditt sexliv, för du verkar uppskatta de frågorna såååååå mycket.

Irriterande bråkstake
    JAG

• Lapinette

Men vad fn Frullan, du behöver ju inte testa. Titta ned så ser du svaret - JAPP, DU ÄR GRAVID!

• Lapinette

Puman-prinsen - min läkare rekommenderade varannan dag. För mig som ofta har ÄL på dag 15 så tyckte han 11, 13 och 15. Kör man för ofta så är det inte toppkvalitet på simmarna.

Just nu så har vi sexförbud sen i måndags för att jag vill att det ska vara toppsimmare när vi gör vår insemination.

• nu är jag fruL

vaddå lappis
    är jag gravid??????

är det därför jag har en badboll på magen ?????
    jag trodde att det var för att jag skulle sommarjobba på Mimin-land utanför Åbo.
    Blek, vit och klotrund.... mumin det är jag det

• Lapinette

Snacka om gott och blandat här inne. Frullan som absolut ska ha MIN mugg!!! Sen några som prata ineriör, konstigt nog är jag inte alls med på den diskussionen och sen har stackars Puman som är ny här och behöver få lite vettig info.

• Lapinette

Ahhh... är det du som är mumin mamman?

Frullan stick nu iväg på toa...för du får ingen mugg från mig. Jag har hittat en gömma ute i köket om andan faller på igen.

• nu är jag fruL

vettig info????
    Här???
    Lycka till

• nu är jag fruL

japp det är jag det

fast till humöret är jag vel mest lilla my....

Svar på tråden När märker man av det?