• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

vänta vänta vänta nu vickan lille.....

vad har det med att vara smygläsare att göra????

menar du att man har mindre sex bara för att man är smygläsare????

Eller är det så att den här tråden har attraherat alla sexgalningar och du då bara är en halv-sexgalning för att du bara smygläser?

va????

• mugglesfan

nä frullan det händer inte i din kropp varje månad - inte de senaste 6 (!) månaderna iaf

• Liten med Mindre

FruLlan - nä, allt det där händer inte i din kropp varje månad. ;) I alla fall inte just nu. :)

Och för att komplettera sexstatistiken så kan konstateras att lusten är borta fortfarande. :( Hoppas på bättre tider under semestern.

• nu är jag fruL

minre:
    har du en dörrmatta i din livmoder

ska man inreda den också?????

• Puman-prinsen

viktualia - Glidmedel funkar men inte ofta det behövs

• Liten med Mindre

Äsch - muggles - du snodde min fyndiga kommentar. :( ;)

• mugglesfan

smygläsare... fnys!

sorry puman, inte meningen att rota igenom ditt sexliv fullständigt. el jo, det var det ju, men hoppas att du inte tog illa upp! kul att ni njuter så ofta!

• Liten med Mindre

Frullan - men visst. Färdiginredd 1:a komplett med matleverans och dörrmatta. Vad mer kan man önska? :?

• nu är jag fruL

näe det äör tur att min kropp får vila från det där just nu... det verkar vara ett heltidsjobb bara att bilda sekret.

jag måste säga att mtördarsekret låter som ett riktigt livsfarligt vapen.

kan man hota med det?
    Akta dig, jag har mördarsekret?

• Lapinette

Antar att det då är ett problem med den där stresshormonet som ska stimulera P-kryptorna och bilda P-sekret för att låsa upp L-sekretet. Görs inte detta så stänger man ju ute simmarna även under ÄL.

Svar på tråden När märker man av det?