• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Puman-prinsen

God morgon tjejer!

Nu är man tillbaka igen till min andra favorit tråd

• Liten med Mindre

Och igår fick även jag tag i lite skvalpsäkrare badkläder för mina nya större behag. :D Pinsamt när allt ramlar ur så fort jag kastar mig i vattnet. (För visst finns det väl inte alternativ till att kasta sig? :? )

Maken tyckte väl det var lite trist med bred underdel istället för de smalare jag brukar ha - men jag känner verkligen inte för en liten bikini med en jättemage hängade över. Associerar till feta gubbar med ölmage och för små badbyxor, inoljade i kokosolja. Urk!

• Liten med Mindre

Morrn morrn kissekatten. ;)

• Puman-prinsen

Liten med Mindre - Tycker det är rätt gulligt med en stor mage (om det är en bebis) på en tjej så varför inte visa det i liten bikini

• Liten med Mindre

Puman - min mage (som väl snart kommer fyllas av bebis istället för gas), syns nog ändå i en lite bredare byxa. :) Fast nu kommer byxan att synas också. :D

• Liten med Mindre

Och Puman, eftersom du kanske missat hela historien. Mindre är smeknamnet på bebisen i min mage, Liten på mig. Men eftersom jag var obetänksam i början och använde Mindre som nick här inne (hoppades väl att det skulle snabba upp processen :?), så har jag båda namnen i nicket nu. Så att ingen blir förvirrad om vem jag är. Det hade blivit ännu mer förvirrat att själv kallas Mindre här inne, för att sen referera till bebisen som Mindre i nästa andetag. :D

Rörigt eller? :)

• Puman-prinsen

Liten med Mindre - Men det är en mindre in magen då ? Hmm ,, lite rörigt

• Liten med Mindre

Jodå - i förhållande till maken är jag Liten, och bebisen är Mindre än mig. :)

Var tror ni förresten att man kan gräva fram lite motivation idag? :?

• Lapinette

Hello girls!

Är nu på jobbet efter VUL på Sophiahemmet. Denna gång är det höger sida som producerar det blivande ägget. Hoppas mer tur på höger! Sen så sa han att det förmodligen blir ÄL i helgen men att allt såg bra ut. Så nu är vi inbokade för insemination på lördag kl 8:15 och söndag 9:00. Shit, får aldrig sova! Sen ska jag på VUL på måndag igen.

Och självfallet gjorde stickan inget utslag imorse. Helt enligt vad VUL visade.
    Eftersom vi alltid verkar göra insemination på helgdagar så kostar det även dubbelt så mycket. Håller tummarna att Irländarna inte ifrågasätter makens expenssheet.

Svar på tråden När märker man av det?