• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Hur kunde jag skriva så fel, jag menar ju så klart att när vi sågs var vi som två kaniner!!! Självklart!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    lappis

du börjar låta som en galen sexrådgivare ala farbror barbro

kör en gång per dag runt Äl och sen 3 ggr/dag....

• mugglesfan

tänk att behöva begränsa sig runt ÄL... jag tycker vi gör det ofta om vi någon gång kör 3 ggr/vecka. Men man har ju olika behov. Det viktigaste är ju att man inom paret har samma behov...

ja seriös våtmark kan vi snacka nu under graviditeten. de som gör trosskydd har fått en storkonsument att räkna med! och det har faktiskt ökat sexlusten... fast det jobbiga är de återkommande infektionerna (det blir väl för "tätt" med trosskydd)

• nu är jag fruL

Shit
    händer allt det där i min kropp varje månad!!!!!!!?????

Fyyyy faaaaaan vilken grej! järklarns vad mycket man inte kan eller vet!!!!!

• viktualia

Puman - jag är Djuuuuuuuuuuuuuuuupt impad av sexaktiviteten.. själv skulle jag nog få skavsår av en sådan frenesi... men med glidmedel kanske man skulle fixa det?!? vad vet jag??? jag är ju bara hangaround här... hi hi

/Vickan
    som låtsas vara smygläsare men misslyckas med det OFTA.... jag är alltså inte arbeterska i bebisfabriken än så länge....

...och nu drar jag hemåt för dagen... kram och tjooohooooooooo på alla trevliga dårar

• nu är jag fruL

kan man bli professor i sekret?
    Det låter nästan så.....
    en hel vetenskap!

• Puman-prinsen

mugglesfan - På arbetsdagar så hinner vi med 2 gånger, iblan när man kommit hem och en gång när man lägger sig eller så blir det 2 på kvällen. (med en liten paus sp klart) Sen när det är helg så kan vi vara riktigt kaniner

Lapinette - Ja! vi har ju trots allt bara varit tillsammans i 2 år så vi har svårt för att hålla fingrarna ifrån varandra

• Liten med Mindre

Ang insemination så har jag läst någonstans att man använder en spruta, med någon form av "slang" i änden, som kan föras direkt in i livmodern. Dvs simmarna levereras direkt på dörrmattan, inte bara till dörren.

• mugglesfan

Ja jädrar - där fanns ju en himla massa att lära! Så det är L och S som är den berömda aladåben då! Men tänk att man kan ha "dödligt" sekret - finns det ngn förklaring till det? Varför det kan bli så?

• Lapinette

1,5 dygn innan öppnar sekretet upp för simmarna. Hmmm...när jag gjorde jag mitt sekrettest? 3 dygn innan ÄL...

Svar på tråden När märker man av det?