• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Glidmedel, vad är det?????

• mugglesfan

Japp de har de bra de där krabaterna därinne. Jag har läst att de mår bra när mamman får orgasm också Ngt hormon - oxytocin? - som de får del av.

Så: välinredd boning med matleverans och sex! Kan man ha det bättre? Varför kommer de ut eg? Ja just det ja, det blir ju trångt sedan...

• nu är jag fruL

näe ni tjejer
    Nu ska jag ta det sekret jag har och glida hem

undrar om jag ska berätta för maken om den stora sekretvetenskapen som jag lärt mig på jobbet idag.... eller om det kanske är lite föööööör mcyket info
    ha ha ha

ha det bra alla kaniner, blodiglar dörmattor och smugfisar
    Nu drar mumin

• Lapinette

Tried that too! Orgasmen alltså! Har verkligen provat allt!

• Lapinette

Hejdå mumin-my!!!
    *kaninen vinkar glatt från Östermalm*

• mugglesfan

förresten, nojor om tonårsdöttrar: jag var jättesnäll som tonåring! Gud vilken mes jag var...

Nä för det har jag inga nojor iaf...

• Puman-prinsen

mugglesfan - Igen fara inte blyg av mig..

Lapinette - Bar bra om man inte vet vad glidmedel är för nåt.. he he

• mugglesfan

Lappis: imorgon ska du ha böj och sedan en injektion och sedan - no more wine for you...! Det har jag bestämt!

• Puman-prinsen

Hej då tjejer!!
    verkligen JÄTTE kul att prata med är om allt från sekretvetenskapen till rosa kläder

• mugglesfan

puman: hade du varit blyg hade du nog hamnat fel... men du kanske förstod det redan på kissmuggsnacket höhö

Svar på tråden När märker man av det?