• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Puman-prinsen

Kommer in igen imon ... bye bye

• Liten med Mindre

Muggles - jag var också rätt mesig. Fast rätt tjurig oxå om jag minns rätt. Och med tanke på att maken var likadan så kvittar det nog om det blir en tjej eller kille. :D Dubbelt upp hur som helst.

Trevlig halkig kväll FruLlan. Ska nog gå jag med. Har kört fast i mina ordbehandlare. blä! Har inte haft problem på flera år, och så ska någon in med ny layout. Hur ska jag kunna lära mig nya saker med hjärnan full av hormoner?

• Liten med Mindre

Trevlig kväll du med puman! :) Hem och smält all ny kunskap.

• mugglesfan

Jag ska också iväg och käka thaimat! C U tomorrow!

• -August-

Ojojoj vilken racerslinga! Jag trodde jag kunde jobba en stund och sedan aterkomma utan problem...

Vi har inte forsokt langre an den har manaden och nu ar mensen sen, och testet negativt. Nu borjas det alla pratar om! Stallningar - haha- varierar men jag tar garna tips om specifika fertilitetsstallningar Jag har atit p-piller i mer eller mindre 13 ar, sa det vore ju ett under om kroppen kommer igang naturligt pa ett kick efter det. Vi ar gifta, sa Brud i augusti var -06. Fantastiskt brollop och jag tror att hemsidan finns kvar: www.dackmo.se

Trevlig kvall! I'll be back

• Lapinette

Brud i augusti - här var man inte blyg. Många vågar inte lämna ut sin identitet här men din fick vi bums. Förresten, fint namn du har!

På den här tråden skrivs det något förgrymt mycket men man behöver inte sitta klistrad här även om vissa av oss (nämner inga namn) gör det.

Vi ses imorgon!

• -August-

Haha, jag kande att det var lage att vara modig for att bli accepterad pa er gedigna slinga Var brollopssida har varit besokt ca 1500 ggr sedan vi gifte oss, sa jag anar att den ar ute och snurrar redan.
    Tjingeling!

• vårbrud2008

Kläder till pojkar
    Tycker att det är jättetråkigt och svårt att handla kläder till sonen. Man har inte mycket att välja på och det finns bara mörka och tråkiga färger. Funderar många gånger på att gå över till flicksidan för att hitta lite roligare färger. Skulle gärna vilja ha en dotter eftersom jag fött två söner, men skulle aldrig få för mig att köpa rosa kläder, hatar den färgen. Är rödhårig själv så det passar inte ihop med mig (någon skrev något liknande om en kompis som var rödhårig).

Min mamma är jättebra på att köpa kläder till sonen. De blir både tuffa och praktiska. Men svärmor är värdelös, oftast fel storlekar och modeller, men som tur är gör hon inte det så ofta.

BrudSommar2006
    Letar och söker jobb för full men får tyvärr inte många napp. Var på en intervju för någon vecka sen men de valde någon annan, antagligen en man??.
    Men har faktiskt fått 3 veckors vik på en förskola i augusti månad så det är ju lite i alla fall.

Liten med Mindre
    Jaha, då ligger jag lite före då i alla fall. Ska på det stora UL vecka 32 (andra veckan i aug), och det kommer att bli nervöst efter det som hände sist. Men som tur är ska jag till samma ställe som vi var nu för någon vecka sedan, en annan stad och på ett sjukhus. Här hemma är det semestrar och jag behövde ändra datumet pga jobb. De är väldigt ?kinkiga? här i stan så det känns bättre att få gå på det andra stället. Hon vi hade var dessutom väldigt trevlig till skillnad från hon vi hade vid upptäckten av missfallet.

nu är jag fruL
    Jag har också ett enormt sötsug just nu och det har jag inte haft innan när jag väntat pojkar, så kanske stämmer det in på en flicka??????????????

• start september

Tillbaka från Ikea med miljontals köksdelar. Puh!

Vilka fina möbler ni valt Muggles! Jag ska se om jag hittar någon bild på de vi funderar på. Det är svårt med bord, maken vill absolut inte ha laminerad yta och då blir det så himla mycket mer ömtåligt. Om vi får till det nån gång kommer det att bli jobbigt när vi inser att vi måste yta bordet en gång till...

• Liten med Mindre

Godmorgon!

Vårbrud - jag har också UL i v32. Både längtar och inte längtar - för när vi väl är där innebär det att min semester är över. :( :D

Och semester behövs. Måste ner i varv så att jag kan sova om nätterna. För när det nu i natt äntligen var tyst från både regn och kylskåp, och hyfsat lugnt i blåsan - så vaknade jag och var hungrig. Suck!

Svar på tråden När märker man av det?