Kläder till pojkar
Tycker att det är jättetråkigt och svårt att handla kläder till sonen. Man har inte mycket att välja på och det finns bara mörka och tråkiga färger. Funderar många gånger på att gå över till flicksidan för att hitta lite roligare färger. Skulle gärna vilja ha en dotter eftersom jag fött två söner, men skulle aldrig få för mig att köpa rosa kläder, hatar den färgen. Är rödhårig själv så det passar inte ihop med mig (någon skrev något liknande om en kompis som var rödhårig).
Min mamma är jättebra på att köpa kläder till sonen. De blir både tuffa och praktiska. Men svärmor är värdelös, oftast fel storlekar och modeller, men som tur är gör hon inte det så ofta.
BrudSommar2006
Letar och söker jobb för full men får tyvärr inte många napp. Var på en intervju för någon vecka sen men de valde någon annan, antagligen en man??.
Men har faktiskt fått 3 veckors vik på en förskola i augusti månad så det är ju lite i alla fall.
Liten med Mindre
Jaha, då ligger jag lite före då i alla fall. Ska på det stora UL vecka 32 (andra veckan i aug), och det kommer att bli nervöst efter det som hände sist. Men som tur är ska jag till samma ställe som vi var nu för någon vecka sedan, en annan stad och på ett sjukhus. Här hemma är det semestrar och jag behövde ändra datumet pga jobb. De är väldigt ?kinkiga? här i stan så det känns bättre att få gå på det andra stället. Hon vi hade var dessutom väldigt trevlig till skillnad från hon vi hade vid upptäckten av missfallet.
nu är jag fruL
Jag har också ett enormt sötsug just nu och det har jag inte haft innan när jag väntat pojkar, så kanske stämmer det in på en flicka??????????????