• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

trallalallallalal
    jag roar mig själv.......

var är sweet när det behövs lite pladder.....

Förresten så är jag kissnödig. lappis du har ingen mugg att låna ut?

• Moppy

Frullan, det är bara det att jag inte har lust att prata sex med min BM. Det hör liksom inte till. De är väl inga sexologer heller? Då snackar jag hellre med en kompis om det är problem i sänghalmen. BM ska fokusera på barnet. Tycker jag.

• Lapinette

Frullan - den stod UNDER skrivbordet och är numera tömd. Hade ingen lust att råka glömma den där.

Sweet har ju sällis over there så hon har inte tid med oss . Den sexsugna sötsaken.

• nu är jag fruL

ja fast då är det vel bara att säga att det är bra och sen är det slutsnackat med det.
    Min uppfattning om BM är att hon ska ta hand om mig också annars kan ju inte jag ta hand om bebisen.

• viktualia

Knäppa kissnödiga FruLlis - gå på toa med dig!!!

Men återvänd FORT och skriv mer galna saker... jag behöver bli underhållen.

Själv tänker jag förklara min syn på saker och ting för svärmor vid behov - tjaaa det gör jag redan... men säger tydligt att det är MINA åsikter och inte nödvändigtvis hennes lilla sons... det brukar funka med min tantalona...

• nu är jag fruL

lappis
    Förstår det....
    städarna hade vel slagit larm om de hittar en kopp med kiss under bordet....

• mugglesfan

Liten: oj här smällde det till, har haft lite telefonmöten. Håller på och läser ikapp så jag kommer väl ur fas med mitt inlägg här men... Nä bordet köpte vi på Svenska Hem, Timeless heter det:
    www.svenskahem.se/&pid=3139

• Moppy

Frullan - Det var just det jag sa (igen) till min BM, så nu tar hon nog inte upp det igen....

Nu ska jag smita från jobbet och fika med en kompis istället. Ha!

KRAM!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    jag har inte kommit iväg till toan än
    jag satt och väntade på att lappis skulle skicvka över en mugg...
    men hon verkar vilja behålla alla för sig själv....

Svar på tråden När märker man av det?