• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Frullan - de är kompisar sedan länge. De brukar ha tjejmiddagar och åka på resor tillsammans. Hur det känner varandra vet jag inte...så girls hur?

Piggelin hängde på min resetråd och mugglan här och sen visade det sig att de kände varandra men Piggelin var lite scared för att komma in och skriva här.

• nu är jag fruL

lappis
    TACK
    Tur att du finns här ock håller koll på läget nu när de där från baksidan inte svara själva....

• nu är jag fruL

Bakis
    faktiskt så har jag alltid varit förskonad från bakfylla. Jag har lätt kunnat festa flera dagar på raken och mycket utan problem. bakis har jag inte behövt vara.

fast det har faktiskt ändrats lite efter man blev äldre. Om jag inte har ätit ordentligt de senaste åren så har jag faktiskt också upplevt bakfylla. Men jag har nog haft tur.

• Lapinette

Näää...här får vi sitta och vara nyfikna. Verkar som båda sprang ifrån sina datorer så fort du började ställa frågor.

• Lapinette

Frullan - mitt har inte varit bakfylla utan vrålångest med huvudet ned i toaletten. Normalt börjar det vid 7-snåret på morgonen och så ligger jag där fram till 12, liksom ingen idé att gå någon annanstans.

• Lapinette

Trevliga diskussioner vi har här inne idag!!! Fast åtminstone något som jag kan bidra med dvs har erfarenheter om.

• Liten med Mindre

Här gaggas det många skoj saker. Men - jag har lite svårt att vara OT, men en envis fråga på tungan. Jag vet att ni har svarat tidigare - men hoppas att någon kan ha ett roligt svar till mig igen.

Ni som svullnade upp om magen när ni blev gravida - minskade det så småningom???

Det är så att jag håller på att bli knäpp på eftermiddagar och kvällar. :(

Finns det något motmedel? Det är inte stopp i magen - bara svullet, gasigt och rapigt. Riktigt ont i hud och muskler som försöker töja och hålla emot samtidigt. Vet faktiskt inte hur jag ska klara att få en större bebis, om inte svullnaden o gaserna ger med sig.

Har mejlat bm också - men hon har säkert semester.

• nu är jag fruL

ha ha ha
    jag det var värst vilken fart det blev (särskilt på mig ) när det började handla om alkohol

Ja jag antar att de där göteborgarna har något orent i påsen efetrsom de försvann PRECIS när man började fråga lite viktigare saker...

Hmmm kan det vara så att mugglan och piggelin är samma person så nu måste den (han hon????) hitta på en story för att förklara sin relation....
    eller....
    för det bor vel egentligen inte så många i götet va....

dryg, paranoid, galen stockholmare ?
    jag????
    vaddå????

• mugglesfan

"En gång i tidernas begynnelse var det två unga vackra flickor som började jobba på ett svenskt dotterbolag till ett stort tyskt företag. De blev kollegor och arbetade i största harmoni och samförstånd på företaget. På företaget arbetade även andra trevliga (och vackra) människor och så småningom utvecklades en liten klick utvalda (såklart de vackraste och trevligaste) människor som umgicks även privat. I denna klick utkristalliserade sig bla Piggelin, mugglis och en annan vacker och trevlig tjej - vi kan kalla henne Miss X. Ingen av dessa unga flickor jobbar längre på detta företag men fortsätter ändå att umgås, bla på tjejresor en gång om året. Senast gick tjejresan till Dublin i våras."

• Liten med Mindre

Se det var en sann saga det...

:)

Svar på tråden När märker man av det?