• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

Mugglan - öööö japp... jag är inte direkt stolt över att jag är expert på att babbla sönder folk och att jag dessutom - som den svårartade akademiker jag är - har en tendens att sätta igång med föreläsningar... hi hi..

Herr P fick av olika skäl tidigt veta: att jag är pälsdjursallergiker (fast han vill ha hund) och att jag är bäst på tokpladder... hi hi

• nu är jag fruL

apropå ingenting så är jag så sjukt sugen på färska kräftor.

jag och maken är ju kräftomaner och äter kräftor året runt flera gånger i månaden (ofta flera gåbnger i veckan )
    men nu de senstae månaderna har det bara funnits Ullmo att få tag på och de är ju inte bra på något sätt.

varför pratar jag om kräftor
    guuuuud vad ointressant!

fast vi sak äta det ikväll ....

om det är nån som undrar.....

intressant va????

• Lapinette

Så ni tre, Muggles, Piggelin och Miss X ska gå på vinklubb. Men hur ska det gå, ni får ju inte dricka?

• nu är jag fruL

mugglan
    Oj hoppsan
    grälar ni aldrig???
    det gör vi

ibland älskar jag att gräla

ha ha ha
    jag är nog knäpp

• nu är jag fruL

jag vill också ha vin

• nu är jag fruL

tamdidamdidam

ointressanta inlägg är min grej

tjoohooooooooo

• viktualia

FruLlis - *vinkevink*

Här har du en till som inte grälar med maken... vi har inte varit osams mer än kanske 2-3 gånger på 6,5 år och aldrig grälat... ingen av oss är speciellt grälsjuk och vi löser konflikter på annat sätt - inser jag när jag skriver det här

• Piggelin1

Japp - & jag försökte med Terreno & Smaksak på Södra Vägen, som också fixar vinprovningar, men det sket sig det med. Men nu framöver borde det finnas bättre förutsättningar tycker jag, nu när hin landat lite efter de senaste månadernas jobbigheter.

Kontrollmänniska - ojoj, en till här! Men tror faktist att jag taggat ner en del de senaste åren - orkar liksom inte vara lika petig längre. Bra inflytande bla från mannen tror jag plus att man blivit lite äldre kanske?
    Hade tex inte alls läst mkt om Dublin innan vi drog dit i maj. Annars brukar jag botanisera bland städers affärer, barer & restauranter en masse innan jag drar iväg... Vill ju inte missa ngt...
    Iofs, Sydafrika hade jag rekat precis hur mkt som helst om innan & jag hade med precis alla bekräftelser, vägbeskrivningar (vi bodde på rätt många olika ställen) mm så att vi inte skulle irra runt i onödan. Men det var nog mkt för att vi blivit varnade för att inte köra bil i mörker etc pga kriminaliteten - ville liksom inte hamna på fel ställe vid fel tidpunkt...

• Lapinette

Det hela beror nog på vad man menar med att gräla. Maken brukar bli sur och skrika på mig ibland men det blir aldrig något gräl då jag ogillar hans diskussioner. Han ska diskutera allt (är fransman!!!) och jag fattar inte varför allt ska malas hit och dit.

• nu är jag fruL

hejsan vickan

Ha ha ha lappis
    jag är nog som din make ÄLSKAR att diskutera saker och gärna älta det man redan diskuterat.
    och faktiskt så gillar jag att gräla ibland.
    fast andra kanske skulle kalla våra gräl diskussioner.
    Ja ja ja

fast vi har en regel och det är att aldrig gå och lägga oss osams eller sura, utan då ska vi ha rett ut allt. och det är en humla bra regel tycker jag.

Sen har jag nog för mycket temperament för att inte tända till ibland och jagb och maken är precis lika envisa så....
    då hettar det till ibland. men jag gillar som sagt det

Svar på tråden När märker man av det?