• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Piggelin - låter som en kompis till mig och hennes första veckor med sin make. Han hämtade henne på en tjejmiddag och fick stanna i en stor rondell i stan för att hon skulle ut och spy. Mitt i vintern stod hon i rondellen och sen tvättade hon sig ren med snön (som var full av grus). Väl hemma hos henne fick han stoppa om henne och servera henne te (efter att ha städat av hennes gråa ansikte).

Det är äkta kärlek det!

• Piggelin1

Vackra & utvalda - jajamen, that's us
    Dessutom är vi ju så otroligt trevliga & glada i Götet...! Utom när man skäller på knäppa inköpare, hehe

Visst är vi ute med Miss X mellan varven, men hon är inte så snabb till att börja prata med främmande människor, eller om man uttyrcker det i klarspråk - även om det kan finnas män som skriver henne på näsan att de är intresserade av henne, så fattar hon inte det... För andras del kan hon se det tydligt, men inte sig själv, tyvärr. Men iofs, har fått lite nytt hopp nu - Miss X är piggare & mer på hugget än hon varit på länge nu! Gott att se!

• viktualia

Vickan vinkar förbi!

Orkar inte läsa igen allt ert underbara pladder, men fick tips om vilken sida som Cissis förlossningsberättelse fanns på. MAJ GODNÄSSS säger jag och skakar på huvudet ett bra tag... headbangning och förlossning samma natt - tjaaa det vore nog något!

Själv har jag njutit av något av det vackraste Sverige har, Gotska Sandön och ska nu försöka börja jobba igen (utan att läsa ikapp ALLT på BT först.. ehum....)

• Lapinette

Welcom back Vickan och lycka till att försöka låta bli BT!

• mugglesfan

Visst går vi ut med Miss X men hon älskar att gå på restaurang och äta gott och dricka vin och hur ofta träffar men en man på sådana ställen? Ofta tackar hon nej när större sällskap ska träffas el vi ska på afterwork (där det är mer mingel och kanske större chans att stöta på ngn ny bekantskap). Hon har lagt all sin energi på sitt jobb och därmed varit för trött för att orka ha ett privatliv (typ tacka nej till AW för att istället sitta hemma och se på tv för att hon varit för trött!) men som sagt, nu verkar hon vara på G. Åh, om jag kunde svinga mitt trollspö så att hon träffade en vettig karl!!! Hon är så himla go så hon är verkligen värd det. Dessutom ser hon jäkligt bra ut men hon har en tendens att inte märka och besvara inviter som hon får från karlar när vi är ute.

• nu är jag fruL

ha ha ha
    min make fick också se mina värsta sidor ganska så omgående
    men jag ser det som någonting positivt, då visste han ju precis vad han gav sig in på och kunde liksom inte bli besviken senare

Dessurom så är det ju det ultimata testet av en partner. Tål de inte lite skit i början så kanske de inte är något att satsa på ändå.

fast jag håller med, hade man varit lika tolerant själv. Svaret är nog kanske nej.

• Liten med Mindre

Muggles - hon är inte intresserad av yngre män (33 - samma barnsligt unga ålder som jag, snart) som gillar tango och dykning då? Bosatt i Götet...

Skulle precis lika mycket vilja att en av mina bästa vänner fann kärleken. :D

Fast på nåt sätt löser sig det där när ödet, eller vad det nu är, tycker det är dags. Önskar bara att det vore dags NU!

• nu är jag fruL

Min erfaranhet av de som är singlar när de blir lite äldre är att man faktiskt blir mer och mer kräsen ju äldre man blir. jag tror även (mycket utifrån mig själv) att dennna kräsenhet även kan vara ett slags "fösvar" .
    att man blir mer och erm rädd för förhållanden ju äldre man blir och då sätter man upp ganska orimliga krav som gör att man inte hittar nån. ASllt för att slippa ta tag i rädslan att släppa in någon och kanske bli sårad.

Sen utvecklar man ju så enormt mycket rutiner, olater osv och det kan vara svårt att lära sig leva med någon när man är så van att bara bheöva bry sig om sig själv.

men innerst inne så tror jag att alla verkligen VILL ha någon, men ibland är man nog för rädd för att våga satsa och chansa, vilket ofta behövs.

• mugglesfan

Liten: hon gillar att dansa (dock tror jag inte att hon kan tango) men avskyr djupt vatten... Hon har typ skräck för vatten om hon inte bottnar Och så tror jag att hon bojkottar blind dates också... Hon är en sådan som skulle behöva träffa ngn i ICA-kön.

Piggelin: jo jag tror att du hade varit lika tolerant. Kär = allt han gör är bara gulligt.

• Lapinette

Vem är inte intresserad av yngre män?! Dykning vet jag inget om men attans vad jag kan dansa tango. Fast nu gällde det ju inte mig !

Svar på tråden När märker man av det?