• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

Morrn morrn tjejer
    hur har ni det denna soliga morgon? Själv vill jag mest bara vara ledig... men det är bara att bita ihop. jag får jäääävligt ont i käkarna av att bita så här hårt, men men.

Sweetan: Jag har inte hunnit maikla dig eftersom jag rusade direkt från jobbet efter sista inlägget i fredags och efter det har jag faktiskt haft dator fritt
    det ni!
    Inte en dator på hela helgen sååååå skönt.

Vi åkte iallafall till Västerås i fredags och köpte barnvagn. Allt var jätte bra. MEN tyvvär gjorde vi en liten miss.
    Vi har ju bestämt oss för att vi ska ha en brio hårdlift till, och tanten i affären prackade på oss en sån. jag var liiiite skeptisk eftersom jag inte riktigt tyckte att den såg ut som de andra vi tittat på. Men tanten försäkrade att det var JUST den vi skulle ha och vi vet ju att den är slut på många håll.
    Så vi tog den.

MEn när vi kom hem och kollade upp det närmare så visade det sig inte riktigt vara den som vi skulle ha,det var skillnad. JÄVLA** Kärring!!!!

Så det blev till att åka dit och lämna igen den på lördagen Inte så kul ska jag säga

Nåja, hoppsan nu måste jag springa

• Liten med Mindre

FruL - att räcka ut tungan är avslappnande för käckarna. Du hittar säkert något som förtjänar det. ;)

Attans att människan i affären inte hade koll på vad hon sålde. Buuuu! Hittade ni någon annan liggdel som funkade eller?

• Moppy

Hola chicas!
    Faaaenn vad tråkigt att jobba!! Jag vill ha semester NU!! Idag skiner ju solen också. Vill ut och sola min bleka kropp, inte sitta här och häcka på ett halvtomt kontor :( . JA ja 2 v kvar....

Trist med extra resan Frullan, men nu har du ju allt klart. Skööönt...
    Har själv skrivit världens längsta lista på allt vi måste fixa innan pyret gör entre. Det är ju ett tag kvar men vi är inte världens mest effektiva människor när vi är lediga på helger etc så det är lika bra att börja nu. Började hurtigt att sortera massa pappershögar i går eftermiddag men blev gnällig och fick trötthetsattack efter en halvtimme så nu ligger papper överallt istället. Börjar ju bra :D :D

• Snart så....

Oj vad ni har skrivit, era galningar :)

Liten: HAhaha såg just filmen och det där är Kick´n på en "lugn" dag

Frullan, heeeej gumman
    skönt att ni har hittat er vagn, men usch vad arg jag skulle blivit om jag kört så långt och sen fått FEL saker.

Idag ska vi hämta vår vagn och hårdlift :D
    Ska även till BM på em och kolla läget. På fredag är det dags för ultraljud på sös igen, kolla mitt myom+moderkaka.

• Snart så....

Jag är faktiskt ganska nöjd med att vara tillbaka och jobba. Är ju så kort tid per dag jag är här men ändå skönt att komma upp för dagen.

Förresten är det inte dags för en tråd-träff snart?

• Storasystern

Morrn!
    Oj vad det är trögt att gå till jobbet nu. Mannen har semester redan nu och jag ska jobba i två veckor till.
    Precis som Moppy ägnade jag gårdagen åt att sortera papper. Trots att det var sjukt tråkigt gjorde jag klart och det är ju så himla skönt att bli av med alla högar!!!! *nöjd*

Drygt med en okunnig försäljare Frullan. Riktigt oförskämt med tanke på hur långt ni fick åka för att få tag på den perfekta vagnen! :( Hoppas att ni skällde ut dem ordentligt! ;)

Snartis - du har inte så mycket kvar nu väl? När är det dags??

• Liten med Mindre

Tycker också det var länge sen vi dejtade.

Jag är hemma den här veckan och del av nästa, om någon vill ses. Äta mat, glass eller annat. Förhoppningsvis i solen på en härlig uteservering. Vet bara att det blir gröna lund på onsdag eller torsdag, samt borta lördag.

Snartis - om filmen är Kick'n på en lugn dag vet jag inte riktigt om jag vill råka ut för en vild dag. ;)

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Och välkommen tillbaka snartis, jag har saknat dig !!!!

kul att kickn kan underhålla familjen redan inne i magen
    galen bebis.....

Grejen med hårdliften var nog att hon tog tillfället i akt att bli av med en gammal lift, det var nog inte alls okunnighet utan fräcket.

MEN det jag är arg på är ju MIG själv eftersom jag såg direkt attd et inte var exakt den som vi sett tidigare. och det kändes fel. men eftersom jag är en sån extremt stor mespropp som tror gott om alla så tänkte jag vel att okej hon vet ju vad hon pratar om och då får jag lita på henne.

Men det var ju fel.... man ska inte lita på försäljare. men jag är arg på mig själv. jag måste lära mig att verkligen säga ifrån när jag känenr att saker inte är rätt. Inte lita på andra.
    Tur att jag inte är lika mesig på jobbet....

Jag vill också tråddejta snart. Kan dock inte i helgen... men veckorna funkar ju....

• nu är jag fruL

jag har förresten insett att jag inte kommer kunna gå på metallica konsterten
    jag är såååå jävla ledsen över det. Men det är bara att inse att höga ljud inte är bra för bebisar och metallica är ju inte direkt kända för att spela lågt.... det hade ju varit lättare att skydda boris mot höga ljud om han varit ute men inne i magen så är det svårt att sätta på hörselskydd...

Nåja, beslut är fattat, ingen metallica konsert. men nu inser jag att biljetterna är sååååå eftertraktade. Man hade verkligen kunnat ta vilket pris som helst. Jag har vekrligen sålt dom för lågt. Men nu går ju saker och ting å andra sidan inte ut på att tjäna pengar...

• nu är jag fruL

fast nu sa jag emot mig själv. För jag sålde dom ju trots allt inte till en pappa som ville gå med sin son men som prutade en massa....
    Jag har joooordens ångest över det dock....

Svar på tråden När märker man av det?