• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Victory!
    Låter super!!!!! :) Gräm dig inte utan sexa på nu - lyllos....! :?

• sweetstreet

Shit jag tror jag är lite på kanelen.....

Wiiiiiiiih
    eller kanske mer som "ganska mycket på kanelen...

Oj!

Blev ett par drinkar, en öl och min favvo whiskey!
    Mmmmmm!!!
    Jättekul och gott men nu vill jag ju inte vara full när jag ska lägga mig för då lär jag ha en rejäl baksmälla imorgon och jag måste ju jobba då God damn it!!!!!!! :(

F*ck!!!!!

Jaja, som man dricker får man spy eller hur går talesättet nu igen??? Tamdiddelidam.... :?

• sweetstreet

Usch imorgon lär det inte bli en så kul dag...
    :(

• sweetstreet

fruLLan,

hur gick det med vagnen???? blev det V-ås eller B-by???
    och är ni nöjda?
    Förresten kollade jag mailen nyss men inget mail från dig än. :( :( :( :(
    Men kanske dyker det upp ett senare????
    *hoppas!*

Men himmel jag känner att jag blir fulllare o fulklare... Hur kunde det bli såhär.
    Men än slirar jag inte på tangetnerna så mycket. Jag skärper mig!!! :) Däremot en jädrans massa slir i skallen.... ojojoj..... :?? :? :?

• Piggelin1

Stort asgarv, Sweet - lät som om det var kul igår KUL att läsa dina monologer när du är på lyset!
    Hoppas att du inte mår alltför kasst idag - typ den där känslan "...att jag aldrig lär mig..."

Du, jag bokade hotell i NYC i söndags! Vi kommer ner från Rhode Island den 31 juli & stannar i två nätter. Gick på ett hotelltips från två kompisar som precis varit där - ngnstans hyfsat nära Empire State Building tror jag. Vore KUL att träffa dig, din galning

• Piggelin1

...och nu måste jag städa... Lånar ut lgh till en väninna som fyller år idag & behövde mer plats för en tjejmiddag än hos sig. Undras hur livat de blir - fyra av oss är gravida Så vem vet, det kanske slutar med att värdinnan/väninnan däckar?! Iaf om hon ska dricka för Muggles, mig & de andra två?! ...för det borde man väl göra när man har födelsedag & allt?

Märks det att jag inte vill städa...

• BrudSommar2006

Ha det så trevligt på middagen!

Vi har bestämt oss för att packa idag och åka imorgon så får vi se hur det går att köra så långt med treveckors bebis. Räknar med att det kommer att ta ca åtta timmar om vi ska stanna regelbundet. Ska bli skönt när vi väl kommer ner i alla fall, då finns ju mina föräldrar där och vi får lite mer avlastning än här hemma och lagade middagar och allt, jippi! Hoppas att vädret blir ok nu bara, inget regn men inte för varmt heller.

• Lapinette

Sweet - din fulla kaja! Undrar hur du mår när du slår upp dina små bruna idag? Själv har jag en släng av en förkylning. Lite täppt, lite huvudvärk och lite, lite ont i halsen. Shit, vill inte bli sjuk så idag ska jag bara vara hemma och slöa. Minns inte när jag hade en "hemma dag" senast. Dessutom, vädret säger också åt en att stanna inomhus. Grått och trist!

Så Piggelin, det blir att städa för mig idag också även om maken sa åt mig att inte göra detta till en allt för stor uppgift då grabbarna kommer med den stora släggan på onsdag. Fast fram tills dess kan vi ju ha det fint hemma tycker jag.

BS - ha det så gott på Öland!

• mugglesfan

BS: ha det så trevligt på sommarstället med päronen! Men du hade dator där med va?

Sweet: "som man dricker får man spy" - underbart din fyllkaja!!! Drick för oss andra med så tar vi över skiftet i höst

Idag har vi storhandlat till Slick'n på en bebisaffär där vi hade 20% (Enjoy-häftet). Det blev inte ens så dyrt som vi trodde, vi trodde vi skulle landa på 3-4000 men det blev 2800 för en himla massa saker (lakan, kuddar, amningsbehå, skötbordsmojs mm). Känns så skönt att ha detta gjort!

Snart snabbesök av 2 kusiner och sedan iväg till Piggelin för födelsedagsmiddag. Jag ska ha en klänning som jag köpte i våras (då när jag glömde min shoppingkasse på en uteservering om ni kommer ihåg). Tänkte då att "den ska jag ha när det är fest" men sedan har det inte varit fest, så jag har inte kunnat ha den förrän nu. Alltid kul att ta på sig en ny klänning!!

• sweetstreet

Haha! Jag mår inte alls dåligt idag! :) :) :)
    Men det var nog bra att jag satt uppe ett tag inatt och "nyktrade till lite". La mig itne förrän typ halv fyra i morse. Hade då hunnit med ett fixa mig en omelett (fyllehungern satta såklart in) och sdricka en jädrans massa vatten.
    Men nu mår jag helt ok. Lite trött kasnke men tror det beror mer på att jag somnade så sent än på själva spriten... :?

Ha det så jättehärligt på öland BS!!!! :)

Och Piggelin!
    Ska bli sjukt skoj att träffas!! :) :)
    Bra att ni fick en bra rekommendation om hotell. Tycker det är svårt att ge det eftersom man inte har så bra koll på hotell etc när man bor i en stad.
    Ligger hotellet på west eller East side?? Vilken aveny??
    Empire state är bra för då har ni ju rätt nära till det mesta neråt på Manhattan.

Lappis!
    Städa inte ihjäl dig! :)
    Kan du inte bara skicka ut ditt killer-sekret på uppdrag "Döda dammråttorna"????!!! ;) Det kanske vore supereffektivt!?

Ha så kul ikväll på festen Mugglan o Pigge!!! :)

Nu måste jag tyvärr dra till jobbet. Annars hade jag nog hellre sovit lite till. Men har en del att göra nu eftersom vi får beösk imorgon som stannar till torsdag. Tänkte att jag kan jobba lite mindre när de är här, men då måste jag jobba lite i helgen.

ha en jätteskön lördag tjejer!! :p

Svar på tråden När märker man av det?