• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

frejan:
    klart du ska göra testet tycker jag. Jag menar alla test är ju bra och kan bidra med NÅN info iallafall. jag älskar tester och undersökningar så jag skulle helt klart ha gjort det!

Man ser utanpå min mage också när Borren rumlar runt. Faktiskt himla skoj Syrrans man berättade att de kunde se nästan hela handavtryck på magen när deras lilltjej "rev" på insidan. Men jag tror dock att det var först i slutet av grav man såg så tydligt.

• mugglesfan

När det gäller Briovagnen så tror jag att man blir lite trött på tyngden och klumpigheten men jag tror den är bra att ha på höst/vinter och sedan byta till en snitsigare, lättare, smidigare sittvagn framåt våren istället. Det är iaf vår plan. Eg skulle man väl kanske ha gått på sådant där alu-chassi men jag är rätt nöjd iaf. Sålänge hissen funkar så...

Apropå magen på youtube - sådär känns det i min mage ibland. Fast det syns inte lika brutalt mkt men framåt några veckor så ser nog min mage ut sådär för det syns redan väldigt tydligt när det rör sig därinne. I natt var det hålligång också, h*n höll mig nästan vaken för första ggn. Sparkarna börjar bli starkare.

Har fått mejl att två av Magplaskmammorna redan har ploppat, lite kul att följa alla även efter vattengympakursen. En av tjejerna mejlade om att hon inte är från stan och inte har så många kompisar (inga gravida iaf) så vi ska nog ta en fika också. Jag kanske kommer att få en överdos av mamma- och bebisprat?! Först mina 2 IRL-kompisar som också ska ha, sedan ni, + Magplaskmammor. Orkar inte med föräldragruppen också...

• Liten med Mindre

Alltså - när det börjar bukta så där - då är det verkligen lite "alien"-känsla över det hela. :D

• mugglesfan

Liten: japp, jag borde vara van vid Alien-känslan (den är betydligt trevligare än det låter ) men det är som att det aldrig slutar fascinera en. Där ligger man i soffan och slötittar på tv och så börjar magen leva om, det putar både här och där. Då ligger jag och fånler - man blir liksom aldrig van och blasé över detta. Det enda är att jag nu har börjat längta efter att få hålla den i min famn istället. Det är också roligt att peta tillbaka och se om man får en reaktion - det får man oftast.

Frejis: jag tycker också att du ska göra tester. Precis som med symptom så skulle det ju vara skönt att kanske få en orsak till varför det har varit så svårt. JAg förstår Lappis som tycker det på ngt konstigt sätt är hoppfullt att det är sekretet som stökar till det - för då har man ju en orsak och ngt som går att rätta till.

• sweetstreet

Heeej!!!!!

*hoppar upp och ner och vinkar som en galning* :)

Har inte hunnit läsa ikapp sedan igår men ville in en sväng och säga hej!
    Såg att fruLLis var "på tråden" och hoppades kunna säga hej för det var läääääänge sedan.... :?

Hoppas du är kvar?!

• sweetstreet

Alltså jag ville verkligen itne dissa Liten eller Mugglan!!!! :o
    Det var INTE min mening!!!!
    Men det var ju evigheter sedan jag ens såg FruLLan här så jag tänkte att man kanske kunde passa på.

• sweetstreet

Kan förövrigt meddela att jag nu "bokat in" och beställt 6 till nästa torsdag!!! :D :D :D :D :D :D
    Vi har ju ett litet sk "window" mellan våra vänners flight och min mans flight. Det får såklart bli lite jobb däremellan också, men eftersom min man reser så sent ska det nog gå att klämma in lite skumpa-skumpa innan! :D :D :D

• nu är jag fruL

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJ
    Sweeeeet

fasiken vad kul att "se" dig gumman
    hur mår du där borta i äpplet?

• nu är jag fruL

Hmmmmmm
    sweetan
    det verkar som om ni tagit romantiken till nya nivåer.....
    bokat sexx nästa torsdag

• nu är jag fruL

om ni ska hinna sexa mellan två flighter... innebär det att ni bokat ett rum på JFK eller

Svar på tråden När märker man av det?