• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Lappis - var det något i spådomen som sa att knodden skulle födas före nyår?

Vårbrud - vad skönt att allt såg fint ut!! Mitt förra datum var 6 januari, men igår flyttade hon till 8 januari, även om hon sa att hon inte tidsbestämde bebisen. Så vi kanske kalvar samtidigt!! Muuuu!

Själv fantiserar jag fortfarande över krabaten som uppenbarligen bor i min mage. Så otroligt mysko, men mysigt. :D

Kanske vänjer mig snart...

• nu är jag fruL

gääääääääääääsp
    morrn morrn tjejer
    elelr...
    rättare sagt
    god förmiddag... själv vaknade jag kvart i 4 i morse och har inte kunnat somna om. Så 5,30 gick jag upp och badade badkar....
    så vid det här laget så börjar jag bli trött....

Hur står det till emd alla? bra hoppas jag. jag hinner tyvvär inte läsa igenom allt ni skrivit. men jag snappar upp att Lappis börjar fundera på IVF. Alltså gissar jag att du fick mens sist
    usch gumman vad trist

har det hänt något mer som får er att fudnera på IVF, jag vet ju att ni gjort massa tester osv, har de visat resultat som gör att ivf är bästa alternativet?

men ivf verkar ju vara en bra metod! kolla kokosflingan och conny!!!!
    Håller alla tummar för dig i hela världen!

sweetan: älskar att se dig vimla runt i tråden även fast jag knappt hinern läsa ens en 100 del av det du skriver så glädjer det mig ändå. För jag vet ju att du brukar sprida glädje i dina inlägg

OP verkar ha gått bra så nu håller vi tummarna elelr?

usch nu känner jag mig super ego som inte hinner vara här och hänga utan bara kommer in och ber om råd.

Vi har jagat barnvagn nu i ... ja läääänge. jag och maken gjorde barnvagnsletandet till en hel vetenskap ska jag säga.... (blri det så när två tekniker lever ihop )
    nåja vi har varit helt galna i vårt barnvagnsletande. MEN tillslut så hittade vi den bvarnvagn vi skulle ha.
    MEN nu visar det sig att den vagnen är slut hos tillverkaren och i alla butiker.

ja nästan alla. Vi har fanimej ringt land och rike runt. OCh vi har hittat några vagnar.
    En i göteborg, en i västerås och en i barkaby. MEn den i barkaby är den vagn som de har haft framme som visningsvagn.

Vilken ska vi välja nu????
    jag tycker det känns lite trist att köpa en visningsvagn jag vill ha en ny... kanske löjligt.
    MEN orkar man åka till västerås bara för att hämta en vagn?

Vad skulle ni gjort?

• Liten med Mindre

Äsch Frullis - åk till Barkarby och kika på visningsvagnen. Den ska ni ha rabatt på. Samt full garanti förstås. Och att de fräschar till den. Oftast är det inge fel på visningsprylar.

Och så ligger Barkarby på vägen till Västerås om ni åker norröver. Boka båda!!!

• Liten med Mindre

Gör Västerås resan till en skoj utflykt och kika på lite sevärdheter på vägen, eller där. Säkert finns det något skoj att titta på.

Och så är det väl bara en timme väl?

• start september

Grattis Vårbrud! Hoppas du kan slappna av lite nu och att du får lite semester snart. Det tar på krafterna att vara orolig. Kram!

Jag tackar min påstridiga make för att vi inte missade böjen, den var borta igår kväll. Helt plötsligt var alltså cykeln mer lik den gamla vanliga och inte den lite rostiga här mitten som ju inte gick att cykla på...

Jag är också för egen del lite tveksam till naturmedel nu igen. Egentligen har jag kanske ingen anledning, när vi fick till det var ju både RR och Bisolvon inblandade. Plus tricket med en extra egen orgasm efteråt som extra skjuts.

Just nu har vi inte ägnat oss åt något särskilt, men jag vill testa bara det ett varv. Blir det inget på några månader lär jag väl stå på huvudet eller dansa konstiga danser eller testa något läskigt att äta om det nu skulle möjligen hjälpa antar jag .

• mugglesfan

Hej frullan: jag skulle antingen köpt den i Barkarby och prutat ner den (iom att den varit visnings) el åkt till Västerås. Att börja om med att hitta en annan som ni gillar verkar jobbigt om ni lagt så mkt energi på att hitta den här...

• nu är jag fruL

hej mindre
    Kul att nån mer är här och är vaken!
    Läget?

Nej de ger ingen rabatt på vagnar som stått framme. Man gör tydligen inte så med barnvagnar...

Vi pratade med en snorkig tjej som menade att den här vagnen inte finns längre, vill man ha den får man ta den som den är... OBS detta var inte i barkaby utan på ett annat ställe som vi strök direkt.
    Så nej
    ingen rabatt.

Skulle du köpt den i barkis?

• mugglesfan

Startis: låter som helt rätt strategi!

vårbrud: vad skönt att allt såg bra ut - hoppas du kan slappna av lite bättre nu! Även om du säkert kommer att hålla andan tom v18 denna gång med (skulle jag också ha gjort). Men det som hände händer ju otroligt sällan och du kan inte ha sån otur en gång till!

• mugglesfan

frullan: vad är det för vagn? *nyfiken* hur fräsch är den (trots att den stått framme och folk klämt på den)?

• nu är jag fruL

hejsan mugglis
    Näe
    hitta en annan vagn känns inte så aktuellt. Så frågan är...
    visnings eller låååång resa?

Hur mår du förresten? Du har vel mindre än två månader kvar nu va?

Svar på tråden När märker man av det?