• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Tamtidamtiddidam

Förresten hoppas jag att ni hittade regnrockar åt din mans kollega (var det väl???) Liten. Vilken sort det än var?! ;)

Hm, jag är ju på jobbet nu och borde inte alls tänka på 6. Men fy vad svårt det är när man verkligen vill men inte får!!!!

Man kan fundera ut en massa uttryck och saker som plötsligt får ett visst 6-skimmer över sig! :)

"Över stock och sten" fick plötsligt en helt ny innebörd för mig! :D :D :D

Shit när man är 6-svulten kan man ju helt perversa associationer av precis allt!!!! :o :o

• sweetstreet

Nä nu ska jag jobba lite också! Inte bara sitta här och fundera på en massa snusk!!

• mugglesfan

Sweet: men nu är det "bara" en vecka kvar va? Vilket ju kan kännas jättelååååååångt, jag vet...

Jag har inte heller kunnat ha sex på länge nu för jag dras med mkt flytningar vilket tenderar att resultera i infektioner och då är man inte så sugen... Det här är min 3:e infektion (varav en var en riktig svampinfektion vilket är första ggn i mitt liv ) under graviditeten. Frågade BM om det finns ngt att göra men det verkar svårt. Hon menar att ökade flytningar är väldigt vanligt (jag har dock inte hört ngn klaga över det här???) och att trosskydd är en styggelse. Men jag MÅSTE ha trosskydd (även det för första ggn i mitt liv!), annars får jag ju byta trosor 3 ggr/dag istället...

Nåja, nu är det ju bara 7-10 v kvar så jag ska väl stå ut...

• mugglesfan

Men Sweetan, man kan ju göra en massa naughty saker utan att "stoppa in den". El är ni rädda att ni tappar behärskningen då och oooops, så slank den in?!

• Vänner-fan

Jo men Mugglan, ökade flytningar har vi skrivit en hel del om. Jag skrev att trosskydd var ett måste för annars skulle jag vara tvungen att tvätta BYXORNA!

Appropå sex, så är det väl dags att starta upp det igen nu lagom till semestern då mitt avslag (blödningen) nästan är helt borta nu efter 7v. Men jag kan inte påstå att jag är särskilt sugen. Mer ger lust till mer för mig och inget ger lust till... inget. Tyvärr.

• sweetstreet

Haha Mugglan! Ja det hände ju faktiskt då när vi INTE skulle göra ngt sån't innan op..... :o :D

• sweetstreet

Nej jag vet att det finns en massa saker man kan göra Muggles. Men det är ändå inte riktigt samma.... :? :? :?

• sweetstreet

Det värsta är att även om vi teoretiskt FÅR börja på allvar i mitten av den veckan, så kommer det inte att gå.

För vi har vnner som kommer o hälsa påsöndag-torsdag och sedan åker min man ju hem till Sverige på torsdagkväll och är borta i 10 dagar. Så det blir ytterligare 10 dagar "extra" i celibat. Himmel!!!! :o

• sweetstreet

Så här länge har jag nog inte varit utan 6 på jag vet inte när???? :(

Men nu ska jag sluta klaga över det. Det finns ju faktiskt betyligt värre saker så detta är ju inget som helst problem egentligen. Bara lite frustrerande när man VILL men inte FÅR... :?

• Lapinette

Lite skillnad från tandborstsex till celibat. Tycker också det känns som evigheter sen sist!!! Äntligen verkar tanten ha lämnat in så vi kan börja öva .

Svar på tråden När märker man av det?