• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

Angående vagn så valde vi faktiskt bort att ha vändbart handtag just på grund av att vi ville ha ett lättare och smidigare chassi. Men allt har ju sina för och nackdelar...

• sweetstreet

Hehe!!!! Nej. Det blir 6 här hemma.
    Men pga av att jag ahde tant precis innan op (man skulle göra op i början av cykeln vilket såklart innebär att man ahr tant i några dagar) sedan 6-förbud efter op i 2 veckor, vilket slutar nu på onsdag. men då har vi vänner på besök som åker hem torsdagmorgon. men maken åker till Sverige på torsdagkväll. Detta lämnar 6-tid bara på tidig torsdagkväll efter jobbet!!!!

och då handlar det inte ens om ÄL!!!!!

utan bara om att jag är 6-straved utav h-e!!!!!! :o :o :o

• sweetstreet

Skitskoj att äntligen se dig "på riktigt" här i tråden FruLLan!!!
    Saknat dig! :p :p :p

Hur är det annars? Mår du bra? Har du kunnat dra ner lite på jobbet eller är det fortfarande helt galet mycket?

Förresten, vore det jättekul ifall du ville skicka mig din mailadress! Då skulle kan ju kunna ha lite mer kontakt även när du inte har tid att hänga här?

Om du vill kan du skicka den till min adress:
    sweetstreet_63@hotmail.com

Har du hört ngt mer från Kokosen förresten?
    Hur mår hon?

• nu är jag fruL

Så samtidigt som maken hämtar resväskan så lämnar han även ett lass simmare i frugan
    ha ha ha
    romantiken haglar

Hur länge ska han vara i svedala? och varför får inte du följa med.... Det hade ju varit ett ypperligt läge att få träffa en liten sweet.

• Lapinette

Visst är sekretproblemet intressant!

Frullan - det som hjälper för de tjejer som har dödligt sekret är insemination eller IVF. Insemination bara för att då hoppar över "kladdkakan" och går direkt in på "högre höjder". Vanligt sex funkar dock inte.

• Moppy

Liten - vi har också bara tjejbebisar i vår umgängeskrets. Vad är det som händer omkring oss? Maken har en teori att killspermier inte överlever alla miljögifter, därför föds mer tjejer. Vet inte vad han fått det ifrån. Tydligen ska det istället enligt statistiken födas något fler killar eftersom fler killar går åt i spädbarnsdöd, vilket naturen då rättar till. Fast var sjutton håller detta pokjöverskott till ?!!
    Ahh nu vet jag...i vår tråd!! Verkar ju vara en del killar på G här.... :D

• Lapinette

Innebär det är Sweet att du inte tar någon semester alls i sommar?

• Moppy

Ha, ha 'dödligt sekret' :D! Det lät som en dålig skräckfilm med Bruce Willis!!

• sweetstreet

Jag mår bra efter op också.
    men det blir inget "riktigt" försök förrän till nästa ÄL. Denna är liksom tack-o-adjö-försvunnen när vi väl får börja 6-a. Men just nu spelar det ingen roll. Huvudsaken är att min op är gjord och att vi snart är tillbaks i tandborstsexträsket igen! :D

Hoppas verkligen att min nyuppfräschade livmoder kan varaq lite attraktiv för ett litet embyro! :) Jag menar, hur mycket mer "home make over" kan man annars göra?? Stoppa in fluffiga kuddar och mysiga filtar?? En flatscreen TV???? Nej tack! Riktigt såååå stor cavity tror jag inte ens tt min läkare lyckades få till!!! ;) :o :o :D

• sweetstreet

Jamen Moppy!
    Det är ju den nya Bruce Willis actionen ju!!
    Uppföljaren till Die Hard filmerna. den ska precis ha premiär här.

Heter inte den ngt som "Die hard - the killer slime attacks" eller ngt sådant??? ;)

Svar på tråden När märker man av det?