• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

När det blir ingen "riktig" semester i sommar för min del. jag har redan haft 3 veckor ju. Två på hawaii och sedan en när min mamma var här. Nu ska maken till Sverige för att hälsa på sin mamma o syrra. han stannar 10 dagar. Jag kände inte att jag kunde ta mer semester just nu för jobbets skull. Men jag kommer ju komma hem i december! För att gå pådisputation med efterföljande fest!!!!!!!! :)
    Och då vill jag självklart träffa så många av er som möjligt!!!
    Fast då har ju de flesta redan små bebbar och kanske är helt upptagna med annat... :?

• nu är jag fruL

åhhhh vad glad jag blir!!!
    tack sweeeetan
    vad söt du är!
    Jag har saknat dig med men inte hunnit titta in....

Jag har dumpat av lite kunder så det borde vara lite lugnare nu.... men fler projekt istället....

fast jag har haft en rejäl svacka nu de senaste veckorna. Jag har bara inte kunnat fukusera på jobbet och vara lika effektiv längre. jag vet inte varför men orken har saknats. jag hoppas verkligen att den komerm tillbaka NUUUUU för den behövs. jag har massa att göra.
    Men summerar man så har det varit super kaos och ÄR superkaos pga av illa skötta och vansinnigt planerade projekt....
    I normalafall älskar jag såna lägen där det verkligen finns massor att göra.
    Men fokus har liksom förflyttats från att orka jobba till att pricka av hur många arbetsdagar jag har kvar

Men tråden har jag ju inte hunnit med tyvvär

jag mailar jätte gärna!!!
    Tyvvär haer jag ingen hemlig adress längre så jag kan inte lägga den här. men jag mailar dig istället helt enkelt!

jag pratade med kokosen för ett par dagar sedan och har mer eller mindre dagliga sms kontakter för att kontrollera att hon och conny är på bättringsvägen.
    Hon var på återbesök igår och alla värden var bra. Vi skulle försöka ses nästa vecka om hon kommit på fötter tillräckligt.

När får du semester då gumman? och är det stekhett i NY nu. det kan ju bli som en bakugn där på somrarna.

• nu är jag fruL

sweetan
    jag vill jätte gärna träffas i december.
    åhhhh vad mysigt!!!!

jag hade världens julstämning häromdagen (sjukt jag vet)
    och fick ett super längt efter glögg framför brasan, julgran, adventsstakar och hela kittet.

så sweetan En glöggdejt är inbokad i december

• nu är jag fruL

jag såg föreresten att du redan svarat på alla mina semesterfrågor....
    långsam....

• sweetstreet

Å det låter ju rätt jobbigt FruLLisen! Skickar energirika styrkekramar!!!!!! :)

Jag vet hur det är att ha så mycket på jobbet att man knappt kan hålla reda på var man har rumpan en gång! Skitjobbigt.
    MEN det är ju itne alltför lånt kvar nu ändå? När har du semester??

Jag kommer ta några dagar här och var under sommaren. bla nu nästa vecka när våra vänner kommer o hälsar på. Det är ju dessutom helgdag här på onsdag July 4, men jag tar nog även ngn extra dag också. Eller går hem lite tidigare eller så iallafall. Och veckan därpå ska jag iväg ett par dagar k med några kompisar till en stuga lite upstate. Typ vi åker söndag och är kanske borta till tisdag eller så? Det är när maken är i Sverige så han var lite avis på mig att jag får åka iväg här.

men nästa lite längre semester lär inte bli förrän jag kommer hem i december. Då blir det säkert drygt 10 dagar eller så i Stokcholm. Och så firar vi nog julen i Skåne för det är "deras tur" iår.

• sweetstreet

Japp! Glöggdejt!!!
    Fast jag kommer ju självklart bara tt kunna dricka lkofri glögg då!!!!!!!! :D :D

Det blir jag, Lappis, Frejis och September som kommer sitta där med alkofri äcklig saftglögg och sniffa avundsjukt mot er andras glögg-glas. :D
    Ja förstås ni som redan har bullar på jäsning men som inte ploppat ut dem än kommer väl också att sippa alkofritt förstås. Så vi är ju i gott sällskap :)

• sweetstreet

Skitkul om du mailar FruLLis!!! :p
    Och jag fattar, alla kan ju inte ah hemliga namn, koder o mailadresser inte.
    Hur skulle världen DÅ se ut??!?!?!?!?? :o :o :o

hehe!
    Nu måste jag göra mig iordning o dra till jobbet!!!!

PUSS O KRAM till er alla!!!!!
    tittar in igen senare om jag hinner. För jag ska ut och parta lite ikväll med några tjejkompisar så jag vet inte ifall jag kommer hinna in igen innan dess. Fast jag gissar att jag inte kan hålla mig. Som vanligt. ;D

• nu är jag fruL

jag kommer inte ha semester i sommar, jag tar några strödagar här och var i samband med helger men ingen semester. Jag hinner liksom inte. Utan jag får bita ihop fram tills mitten av augusti då jag går på mamma ledgihet. Fyu FAAAAAAAAn vad jag längtarv tills dess. Jag är såååå semester och ledighetssugen....

Näe tjejer nu måste jag kila.
    jag ska hämta upp maken för att sedan åka till Västerås och köpa barnvagn

SEEEE YOU

puss på er allihopa mina super raringar!!!!

• mugglesfan

frullan: vet inte om du är kvar men kan ditt skruttiga järnvärde ha med din sinande ork att göra? För så har det varit för mig. Jag har varit ganska matt och orkeslös när mitt järnvärde varit dåligt så numera tar jag en extra tablett när jag känner av den där mattheten. Bara en tanke...

• mugglesfan

asch, nu missade jag Sweetan. Haha, "tagit romantiken till nya höjder" som sagt. Men om man är tillräckligt sexsvulten så kan tom en uppbokad sexaktivitet få en att dregla... *slurp*

Ja tänk till julen får man dricka riktig glögg...

Svar på tråden När märker man av det?