• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Lappis o Frejis: aha, sorry, då hade jag fel. Är den deprimerande? Jag var inne kort för några veckor sedan men har inte varit inne sedan dess. Det bästa med vår tråd är nog att nästan alla har ngn som är i samma situation att jämföra sig med.

• Frejis

Page - kul att se dig här :) jag är på väg att svara dig, men hamnade här i stället.

Väntar också på Ciccis berättelse, nyfiken som jag är. :) Hoppas att hon orkar skriva något snart.

• Page

Jag har också uppmärksammat några nya ansikten på bildsidan. Skoj! Men fortfarande inga magbilder...

Grattis best_friends80!

• mugglesfan

Page: så kul att se dig här igen - jag har saknat dig!

• Frejis

Jag har inte hittat till den deprimerande tråden och jag är jättenyfiken på den *som vanligt* Kan någon som läst den lägga ut en länk?

• BrudSommar2006

Frejis, jag tycker ändå att maken har rätt den här gången, försöker man inte så kommer man ju ingen vart alls. Fast jag vet också att det är lätt för mig att säga och jag förstår hur du tänker, absolut. Skickar en kram åt ditt håll! Gillar förresten den frusna yoghurten i Gallerian.

• BrudSommar2006

Jag var också inne och läste i den deprimerande tråden för ett tag sedan men jag hade glömt bort den faktiskt, har inte varit inne på någon annan tråd här alls på länge.

Page, jag hade kunnat lägga ut en magbild men avstod, det hade bara tjänat i avskräckande syfte!

• BrudSommar2006

Nu är det någon som just lagt ut en tråd där hon undrar om man kan vigas fast i olika länder, kanske menar hon via satellit eller något? Ska bli intressant att se vad hon får för svar!

• Page

Så trevligt att bli saknad! *egoPage* Har tyvärr inget nytt att förmedla som går i trådanda. Väntar på att maken ska ta itu med rören. Tänker inte tjata, om han inte gör det av egen vilja kan vi lika gärna lägga ned hela verkstaden.

• mugglesfan

Nä det är dåligt med magbilder - jag har inte fått tummen ur bara. Vi har inte tagit mer än 2 just magbilder. Det var ett projekt som aldrig blev ngt (att ta en bild varje mån typ). Däremot har jag ju nu bilder på mig där magen syns men fokus är liksom inte magen

Svar på tråden När märker man av det?