• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Vill bara snabbt titta in och säga att allt gått bra. Är lite trött (fortfarande) så jag orkar nog inte skriva så mycket eller läsa ikapp helt. Har sovit nästan hela dagen men är ändå nannig igen.

Shit Nenne, glömde råga min läkare vilken form han karvat till nudå??? Den "Hjärtliga" är ju redan upptagen av Lappis. Kanske blev det en stjärnfomrig? Eller kasnke en äppellfomr? Eller helt enkelt en muminmamma-formig? :)

Skriver mer imorgon.

Kram till er alla som fått tantbesök och kram till Kokosen som jag fattade ligger på sjukhuset!

Cicci! Knip igen och lycka till imorgon hos BM!

September lycka till med kontrasten också! Den var väl snart??!

Tinga ha en superhärlig semester! Tänk du är snart "nära" mig ju! :)

• Victory

Skönt att höra att din op verkar ha gått bra, Sötis! Vila upp dig nu ordentligt idag!

• mugglesfan

Jäkla skit Tinga - försökte gå in på sidan och ge er tillstånd men den ligger nere för underhåll. Hoppas du har med dig länkadressen till USA och kan gå in där så du slipper vänta tills du är hemma igen. Sorry, var inte meningen, men jag glömde att man var tvungen att ge tillstånd (var man verkligen det?!). Ska kolla det så snart jag kommer in igen! Det var så länge sedan jag grejade med galleriet så jag har tydligen glömt det mesta verkar det som...

• mugglesfan

Fasen Nenne - tanten har fullt upp just nu med att göra hembesök. Kan vi inte skicka henne på en lååååång semester? Vi skickar henne till Thailand och så ser vi till att hon blir kontaktad av en skum typ som vill att hon tar med sig ett oskyldigt paket genom tullen och så åker hon fast för livstid - är DET en bra plan?! (Är ngt inspirerad av ett tv-program jag såg igår - märks det?! )

• mugglesfan

Babblar på här eftersom jag har lite att göra idag...

Fick just ett mejl från en kund. Han har tidigare frågat om en viss funktionalitet inte skulle ha ingått i ett program som jag har gjort. Så jag kollade i krav-specen igår och där nämns inget om den funktionaliteten så jag svarade att nej, det skulle inte ha ingått för det var inte med i kravspecen (som har bollats med dem så de har fått tillfälle att tycka till!). Han svarade då att "Att det inte nämns i specen innebär för mig att det borde vara med, dvs den funktionaliteten är inte undantagen." ??? Hur tänker man då?! Om allt som inte nämns i specen ska ingå så är det väl en himla massa i så fall - lösning på svält, världsfreden etc.

Nåja, det var dagens irritationsmoment...

"Det enda som stör oss är kunden"

• Lapinette

Japp muggles, skicka tanten långt härifrån för nästa besök blir ju hos mig!!! Tyvärr så beteer sig min kropp precis som vanligt dvs brösten började bli större och ömma lite igår, humöret börjar svänga och idag visade vågen upp, upp...blir typ 1 kg tyngre vid mens. Så jag förvarnade maken imorse att det verkar högst sannolikt att hon kommer.

Nenne, trist som attan det där men tanten. Jag verkligen hatar när hon jäklas och kommer sent. Onekligen hoppas man mer och mer för varje dag som går. Sist var jag "nästan gravid" i min tankar. Det är ju åtminstone skönt när man har testat med stickor för då vet man att hon ska komma två veckor senare. Dags för mig på midsommarnatten.

• Lapinette

Sweet - skönt att det gick bra!!! Vila ut dig och berätta mer när du orkar. KRAM

• start september

Skönt att höra av dig Sweet! Du blev säkert fint formad!

Här är det mycket riktigt dags för röntgen om en stund. Ska ta en ipren nu.

Känner mig inte så kaxig just nu....

• Lapinette

September - det kommer att gå bra. Tänk på att det är fort över! Räkna till 20 sakta och du är klar. Kram på dig med!

• mugglesfan

Oj, här var det lugnt idag - är alla redan midsommarlediga???

Svar på tråden När märker man av det?