• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Råmar ko-aktigt och känner hur juvren börjar spänna mer och mer... :D

• Liten med Mindre

Muggles - din kund verkar ju helknäpp. Skicka honom en offert på vad det kostar att komplettera, med hänvisning till att det är en separat produkt som inte var inkluderad i leveransen, enligt alla godkända dokument.

Fast klart - det är väl det du har gjort. Kommer bara inte på nåt bättre. Förutom att låta honom vänta till på måndag då.

• mugglesfan

Ja och jag kan inte riktigt släppa det. Att jag blir såhär upprörd ibland över kunder - det är ju helt knäppt också. Man ska inte ta det så personligt. Men det känns just nu som om han har gett sig fan på att han ska överbevisa mig om att det här ska ingå - som om han har påbörjat ngn slags personlig vendetta. Alltså han var ganska otrevlig i ett tidigare mejl. Fast jag svarade ändå lugnt och sansat (poäng till mig!) men han ger sig liksom inte.

Borde ta det mer med en klackspark - blir irriterad på mig själv som inte kan det.

Jag är samtidigt jättenyfiken på att läsa det där sista mejlet men vet att jag bara kommer att bli på dåligt humör och det vill jag inte. Var bara tvungen att spy lite galla - men snart sticker jag iväg på midsommarledigt! Yes!

• Liten med Mindre

Vickan - :D

Japp, måste öva, samt njuta "sista tiden" som kviga.

• mugglesfan

Liten: är du det sista plusset vi har haft? El ja, det senaste menar jag? Och du är redan i v10 - nu borde det vara dags för en skur till...

• Liten med Mindre

Spy ur dig lite här då Muggles - istället för till kunden. Avreagera dig inför helgen liksom.

Tycker du gör ett bra jobb hittills.

Hoppas att ni får en skön helg på västkusten också.

I år blir det ju faktiskt inte badpremiär på midsommar, som det annars vanligen blir. Och inte premiär för jordgubbstårta heller. Vet inte vad som blir nytt? :? Förutom midsommar på tjocken då. :) Utan gott vin till grillmiddagen. :( Och midsommar med vänner vi vanligen firar annat med.

• Liten med Mindre

Nejdå - koko och Conny kom efter mig. :) Men vi får väl hålla tummar för alla undersökningar som pågår.

• viktualia

Mugglan - det är bra att spy ur sig lite här! då är du trevligare när du kommer hem!!

• Lapinette

Kokisen är vårt senaste plus på tråden. Sen har inget hänt sen dess .

Sitter här efter en sillunch med kontoret och ett glas starköl och jag är totalt yr i mössan. Snacka om lättpåverkad!

Svar på tråden När märker man av det?