• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Tack tack... för att jag får spy ur mig trots att det är ett litet mikroproblem eg. Det finns ju viktigare saker...

Igår lade jag förresten ut min bröllopsklänning på annons igen på blocket. Denna gång med mer info om mått osv (enl tips från Vänner). Får se om det ger ngt. Hade tänkt lägga upp den på BT också men herregud - mina bilder är ju typ 4 MB, inte 40 kB som är tillåtet. Försökte spara om en bild till annat format men kom ändå inte ner till 40 kB - vad är det för fjantig storlek?!

Hur har det gått med din annons Liten?

• mugglesfan

Ja hur kunde jag glömma kokosen?!

• Lapinette

No idea Muggles, vi får väl skylla på gravideten (minnesförlusten allstå).

• viktualia

muggles - det där med att sälja brudklänningar verkar vara en svåris... själv hängde jag i div trådar här på formuet och beklagade mig över att jag inte fick sålt min.. och till slut var det en tjej som nappade och efterlyste mig i en egen tråd. Hon köpte den sedan!

jag hängde i trådar typ "mulliga brudar" eftersom jag helt klart platsar där.. smygreklam - jaa kanske men jag är så himla glad över att nån annan ska få känna sig fin i min fina klänning.

(jag hade en nixa 315 i stl 44)

• Liten med Mindre

Muggles - ingen som vill ha min klänning heller. Trots noggranna mått och allt. Faktiskt bara en som ringde.

Nåja, orkar inte engagera mig riktigt i det heller. Synd att den hänger och tar plats. Men fin är den. :)

• Lapinette

Min hänger i en påse i garderoben. Funderar på om jag ska göra något med den. Väntar på en bal inbjudan och då be mamma sy om kjolen i typ svepande grön chiffong istället. Vore häftigt! Men som sagt den där inbjudan till Nobelmiddagen har inte kommit än.

• Liten med Mindre

Och idag går annonstiden ut. Så slipper jag fundera på det.

• Lapinette

Tänker inte sälja min!!! Den är sydd till mig och kostade i slutändan inte mycket och den är bara MIN.

• Liten med Mindre

Tjaa - den kanske går att göra om till balklänning på något sätt i framtiden - om Mindre nu skulle visa sig vara en tjej.

För chansen att jag får gå på bal igen är ju inte så stor. :D

• Liten med Mindre

Står och försöker rensa mejllådan, och lyssnar på Les Miserables. Rätt så lugnande och intelligensbefriat. En timme kvar, drygt. Men det dryga tänker jag nog glömma. :D

Svar på tråden När märker man av det?