• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

September!

Vad bra att allt såg fint ut på din röntgen!!!!! :)

Du ska se att det kommer gå vägen nu! Om du har ÄL snart så kanske det blir ett plus nu efter kontraströntgen och allt!!!

Men det bästa just nu är väl att du verkar känna dig mindre orolig och rädd nu när du vet att allt ser bra ut!

• sweetstreet

Vill förresten också säga TACK till er alla som tänkt på mig!

Det känns verkligen såååå bra att veta att ni finns och att ni bryr er! Ett jättestöd! :) :p :) :p :) :p

• sweetstreet

Och Lappis!!!!

Jag hoppas verkligen fortfarande på att det inte är tantenn som spökar utan lillkaninen!!!

Pms kan ju vra förrädiskt likt tidiga symptom. Så jag hoppas än. Men förstår verklgiena tt du vill försöka hålla hoppet "på plats" eftersom besvikelsen blir så stor när man hoppas för mycket och det inte blir så. Men som sagt, jag håller fortfarande tummarna!!!! :) :p

• viktualia

Spännade läsning Sweetan!! och skönt att höra att allt gått bra och att du är med i gemet igen!

Nu drar jag mot den stora staden i väst - dvs Uppsala! Och varning på vägen, för nu ska det övningsköras minsann! *hihi*

midsommarkram till alla!!!!!!!!!!!!!

• Lapinette

Sweet, så härligt att du är tillbaka på banan igen. Förstår om det är frustrerande att vänta ännu en cykel. Själv hade jag nog blivit tokig men tänk dig så lätt det kommer att gå sen!

BS-syssling ringde mig i eftermiddag och den första frågan hon ställde var "ska du dricka vin på Midsommar". Ha, ha, visst ska jag dricka vin! De har ju också försökt i 1 år men inte lika aktivt som vi här inne men de senaste månaderna har det även blivit fart på henne. Det var första gången hon ställde frågan, normalt är det jag.

Annars har vi har skurat hela lägenheten och sitter nu helt döda i vår sofa med varsin laptop i knät och på plasman visas en repris av Vänner. Fan vad skönt det är att ha lägenheten tillbaka (även om taket är randigt).

• Bröllopstokiig

några korta ord från mig:
    är kvar på ds eftersom de inte kan byta ut antibiotikan mot något i tablettform pga conny. kanske får åka hem på söndag, men fram tills dess får jag iaf dagspermis, så i morgon blir det sillunch med älsklingen och katterna. längtar.

grattis cicci till sonen och sweet till att op gick bra!!

skriver mer när jag är hemma igen. puss o kram koko

• Victory

Skönt att höra av dig koko! Man blir ju helt orolig när man bara får höra så där att du ligger på sjukhus! Men allt verkar ju rätt bra med dig och Conny så jag hoppas att det fortsätter gå åt rätt håll. Tråkigt att fira midsommar på sjukan men å andra sidan är ju det viktigaste nu att ni blir bra snart igen!

Härligt att op:en gick bra Sweet!

Och grattis Cicci förstås!!! Ser fram emot berättelsen så snart du orkar!

I övrigt vill jag bara önska alla en riktigt trevlig midsommar. Jag ska fira med familjen och dricka massssssor med vin och ha masssssssor med 6 hela helgen

• sweetstreet

Koko!
    Härligt att höra från dig!!!
    Och det låter fint att du får dagpermis så du kan fira midsommar med mannen och katterna!! :)

Skönt också att de verkarta väl hand om dig där på DS!

Krya på er nu du och Conny!!!!! :)

• sweetstreet

Heeej Victory!!!!! :)

Låter som det kommer bli en härlig midsommarhelg för er!!! :D

• sweetstreet

Lappis,
    tycker faktiskt inte det är så farligt att behöva vänta ytterligare en cykel.
    Visst hade det varit kul att hoppa upp på pålen redan nu till veckan, men jag hade ändå en misstanke att vi nog skulle kunna behöva vänta ett tag till. Så jag känner mig inte jättebesviken. Eftersom vi ska få besök i början av juli samt att mannen ska dra till Svea rike efter det gör att jag också hade tänkt att det kasnke inte skulle gått att pricka ÄL ändå under juli.

Svar på tråden När märker man av det?