• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

Liten - skickar lite kraft så här via cybern... själv är jag kompledig idag (jobbade hela helgen) och vädret (gråmulet) piggar ju inte direkt på. Gjorde just en ordentlig laddning latte... så nu kanske jag har krafter att ta tag i packningen igen....

för snart kära vänner... snart befinner sig Vickan på Sveriges egen söderhavsö Gotska Sandön!! skoj skoj! (åker på söndag, efter midsommarfirande i Roslagen)

• Liten med Mindre

oj, trevlig semester vickan. Glöm nu att packa pillren... ;)

• viktualia

Liten - *asgarv* för det första ska jag ha mens nästa vecka och för det andra lär det inte bli något åka av - vi ska bo mycket primitivt och dessutom troligen dela stuga med mina päron... ha ha ha ha!

• Liten med Mindre

Men vickan - hur tror du att de gjorde på stenåldern? Tog in på Hilton och bad klanen hålla sig undan? :)

• Liten med Mindre

Minns att vi förvisso inte hade primitiv standard på bröllopsresan - men husbygget var nog rätt primitivt.

Att döma av leendet på läpparna hos arbetarna utanför huset, så hade det gungat bra när vi roade oss. :D

• mugglesfan

Tillbaka efter långlunch med kollegorna - ingen är särskilt motiverad idag.

Chefen verkar ha åkt på blödande magsår (det de tror just nu iaf) så det verkar inte vara ngt jätteallvarligt (alltså typ cancer el likn). Känns ju skönt...

Jag ska nog ta en tur på stan och ev fika lite med Piggelin.

BS: jag har betraktat folk som jag vet har fått ett el flera barn och en del har fortfarande väldigt små ohängiga bröst - man kan aldrig tro att de har varit stora. Så jag tror på att de går tillbaka till sin gamla storlek (oftast iaf). I annat fall så får man väl ta den smällen mot att man ändå fick ett barn på köpet...

Hur ser magen ut i övrigt? Är det som en "påse" som hänger el har huden dragit ihop sig igen? Jag har så svårt att fatta att den kan tänjas ut sådär och sedan dras ihop igen - det är ju rätt fantastiskt...

• Liten med Mindre

Fast ok, i vissa hus vågade vi inte riktigt utmana ödet. De var vanskliga att gå i. Nästan...

• mugglesfan

Åh, min kund som tycker att en viss funktionalitet borde ha ingått fast den inte stod i specen ger sig bara inte. Ändå har de godkänt specen och gett oss leveransgodkännande (alltså de har godtagit leveransen som den var) för 1,5(!) år sedan. Och nu börjar han bråka om att ngt borde ha ingått... Jag känner hur pulsen blir hög och jag blir bara förbannad (har ju lite temperament...). Hur fan kan man hävda att det borde ha ingått även om det inte stod i kravspecen???

Såg precis att han har skickat ytterligare ett mejl nu men jag känner inte ens för att läsa det - vill inte bli på dåligt humör såhär inför midsommar. Han får vänta till på måndag.

• viktualia

vaddå??

jag vet inte hur man gör?!?!

märks inte det??

jag är ju fortfarande kviga - för att citera Nenne...

men ehum.. gift är jag ju... så hm. man kanske skulle lära sig sånt där snart....
Svar på tråden När märker man av det?