• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Victory

izzie: Vi har inte heller nupp där jag bor.

• Lapinette

Victory - jobbar du om dagarna?

• nenne78

jahapp nähäpp dag 35 och nu börjar tomtarna lämna bromsspår på garageuppfarten. Nu måste jag ju kolla upp varför min cykel är så lång, jag beställde ingen tandem vad jag vet. Attans!

Tråkigt med tanten för dig också pirr Jag tar en extra snaps för dig på fredag.

Kram kokos, hoppas du frisknar till snabbt!

Hoppas allt går bra för dig Sweetan och att de karvar till en snygg form på din lifemother.

Ooiiiiih! Snart kläcker CicciL! KUUUUUUUUUL!!!!! Lycka till!!!!!!!

brööl jag vill ju också känna fladder i magen. Jaja, så är det... På't igen. Nu har jag ÄL-stickor får vi se om det ger något utslag om sisådär 48 dagar. Jag har nästa BIM på julafton, enligt mina beräkningar. Håll tummarna!!! :-/

• Lapinette

Shit nenne...är du säker på att det är tanten som har bromsat in hos dig och inte någon annan?

• nenne78

hur många kan bromsa i mina brallor, egntligen?

• nenne78

De mystiska bromsspåren - en thriller i 2 delar (fram och bak)

• Lapinette

Hjulspår och en dear Santa för nenne!!!

• Lapinette

nenne om det är hjulspår bak så finns det fortfarande chans för fladder i magen...fast det där har du nog redan förstått .

Verkligen jättetrist! Och attans att den kan vara så sen. Har du testat någon mer gång sen i söndags?

• nenne78

hahaha Lappis, än så länge härrör spåren endast från framsidan. Vid köksingången är det fortfarande sopat och fint.

Jag har inte testat någon mer gång, trodde att min leverans med stickor skulle ha kommit med posten idag, så därför köpte jag inget på apoteket. Får nog göra de imorgon oavsett. Men

• nenne78

men hur känns det för dig?!?!?!? :-O Har helt glömt bort att fråga, du har ju BIM imorgon!!!11

Svar på tråden När märker man av det?