Muggles - jag har skickat mail till dig angående ett felmeddelande jag fick när jag försökte komma in på fotosidan. Jag uppfattade som att jag inte ingår bland dem du delar sidan med. Snopet, när jag nu var inställd på att få veta hur ni andra ser ut!
Nu står resväskan färdigpackad här hemma och allting är klart för avresan till Californien imorgon. Det ska bli jättekul att komma iväg, och jag håller på att ställa om hjärnan till "semestermode" nu. Som tur är brukar jag ha ganska lätt för det, och jag förväntar mig inga problem den här gången heller. Vädret verkar bra längs hela vår rutt, så shortsen och linnena som är nerpackade ska nog komma till användning.
Det sämsta med att åka är nog att jag inte kan hänga här inne varje dag, men jag ska försöka kolla att lite då och då, så att jag åtminstone känner till de stora grejerna (jag hoppas på flera plus
). Risken är väl att jag får ägna hela första arbetsdagen efter semestern åt att läsa ikapp!
Vi kommer nämligen inte hem förrän sent på kvällen den 15:e, och sen är det dags att jobba direkt på morgonen dagen efter, jetlaggad och pigg!
Här slösar vi inte bort några semesterdagar i onödan!
Jag håller tummarna för dig, Lapinette, och hoppas på ett plus i midsommarhelgen och så hoppas jag att det gått bra med din operation, Sweet. Jag förmodar dessutom att sannolikheten är hög för ännu en trådbebis snart, via Cicci, så jag hoppas att födseln går bra. Sen håller jag nutligtvis tummarna för er andra också, som har ÄL och BIM under de kommande veckorna. Ska bli spännande att höra din, Nennes, fortsatta rapportering om tanten dyker upp eller ej. Hoppas att jag inte glömde någon!
Tjingeling för ett tag!