• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Victory

Syster och Tinga: JAA, vi har planerat för en hel del 6ande i veckan. Tisdag, torsdag, lördag, måndag!! Låter bra att man ska köra på mycket innan ÄL så slipper man bli så fokuserad på just ÄL-dagen. Hoppas nu bara att 6andet går enligt planerna och det inte blir något nytt bakslag, men hittills har det gått mycket bra!

• Storasystern

Victory - hejja, hejja, hejja!!! *viftar med pom-poms*

• mugglesfan

Hmmm... är det ngn som kommer ihåg lösenordet till galleriet? OBS! Lägg inte ut det här, mejla det till mig!

Mina mejl har ju försvunnit från muggles-mejlboxen (antagligen för att jag inte loggat in på länge) så jag ser inte de uppgifter jag hade där längre.

Min browser har visserligen sparat inloggningsuppgifterna men jag ser ju bara lösenordet som ********

Jag TROR att jag kommer ihåg lösenordet men om ngn är säker, så slipper jag skicka fel till Tinga och Victory...

• mugglesfan

Förresten så har ju inte koko hörts av på länge... ngn som vet hur hon mår? Hon kanske bara jobbar järnet? El skulle hon på semester redan? *minne som en guldfisk*

• mugglesfan

Pirr: STOR sympati!!! Först tantbesök för femtielfte ggn och sedan behöva fira midsommar med barnfamiljer dessutom... Usch. Men hang in there - det måste lösa sig till slut.

Victory: just det nu känner jag igen dina bröllopsbilder - otroligt fina!

• Lapinette

muggles - jag har eget lösenord för att gå in där?!!

• Moppy

Liten - jag började känna lite fladder för någon vecka sedan, men var inte säker på att det var den. Men nu känns det som att det inte kan vara ngt annat och i söndags kändes liksom hårt på ett ställe, typ som om det var huvudet eller nå't ?! Fast helt säker är jag ju inte, kan ju vara ngn ny form av gas eller så... :D

• Liten med Mindre

Muggles - var och en fick skapa sitt eget konto, för att kunna kika. Finns ingen sån där "jag har glömt lösenord"-funktion?

• Liten med Mindre

Har just varit på massage med världens pratigaste massös. Inte undra på att vi inte hann så mycket. Fast när hon hann göra något så var det i alla fall bra, till skillnad från hon som är ordinarie.

Nyknådade käkar - det behövde verkligen. Illamåendet har satt dem på helspänn.

Svar på tråden När märker man av det?