• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Piggelin1

Victory,
    vad fina ni var!!

På tal om dialekter förresten, så därifrån jag kommer så finns ordet keligt, i betydelsen trist & tråkigt! Har uppstått lätt förvirring många ggr, bla när jag för många år sen bodde i din jobbstad, Viktualia!

• Tinga

Piggelin - tror du att kelig kommer från norskan? Där finns ju "kjedelig" (osäker på stavning) som ju betyder samma sak!

• Liten med Mindre

För mig betyder "lipa" både att grina och räcka ut tungan. Allt beroende på sammanhanget. :D

• Lapinette

Victory - ahhhh, då har jag sett era bilder förut. Verkligen jättevackra!

• Moppy

Grattis Lappis till bra resultat!! Skönt att ni kollat det mesta nu. Håller tummen för "tjocken" så att säga...

Liten - P&P hade faktiskt ganska mycket jeans kvar. De hade även ett par supersnygga raka vita jeans som jag var lite spekulant på, men bara i stora stl kvar tyvärr. De jobbbyxor jag köpte glider jag runt i varje dag nu och känner mig sååå bekväm...

Sweet - lycka till på op. Håller andra tummen till dig.

Nenne - beklagar sorgen. Håller dock ena pekfingret (? det finger som är kvar!) för att det blir ett litet plus när du orkar testa nästa ggr.

• Victory

Tinga - Ahh, då ska jag skicka en bild till Mugglan så kanske jag också får kika på er! Hehe!

• Victory

KRAM till dig Nenne! Min mormor gick bort för ganska precis 1 år sen, bara 12 dagar efter vårt bröllop! SÅ jag förstår sorgen och saknaden, även om det i vårt fall var väntat.

• mugglesfan

Hallå: jag har fått lite rush här på jobbet så jag lägger upp de nya bilderna senare bara så ni vet... Kul att fler vill joina galleriet!

• Liten med Mindre

FANFARER!!!

5000 är passerat, nästan obemärkt. ;) Börjar vi månne få upp farten igen. :?

*viftar med några pompoms innan jag återgår till att vara mer effektiv* :D

• Victory

Angående våra försök så börjar det nog närma sig Äl nu till midsommar. SÅ vi har startat tandborstsexet och det har gått bra hittills. Nu ska jag börja testa med ÄL-testerna imorgon. Så det är lite spännande nu, men samtidigt lite ångestfyllt som vanligt (ifall vi inte skulle lyckas en gång).

Svar på tråden När märker man av det?