• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Godmorgon i tråden,

Idag är det en riktigt bra dag, sista innan kort semestern :D
    Imorgon bär det av mot västkusten och en vecka med familjen.
    Tänk det är sista semestern som är barnfri, nästa år kommer det "springa" runt en liten vilding där nere

Oj vad mkt det händer för alla nu, Frejis, Sweet mm Spännande ska hålla alla tummar för er.

Frullis, svimmade du av vagnletandet?

Cicci, hur går det? Har pick´n lugnat sig eller kanske är du nu på förlossningen?

• Snart så....

På tal om ribbåt, jag skulle nog inte åka det.
    Det kan studsa väldigt mkt om det blåser och det är nog inte det bästa för varken dig eller babyn nu.
    Men jag har kanske bara åka med vilda förare som verkligen lekte och drog på.
    Men kolla av vädret och om det är bra så kan du bestämma själv.

• Tinga

Sweet - då blev det inga nyheter om hur operationen i sak ska utföras? Hoppas att allting går bra imorgon! Jag ska försöka koppla upp mig så snart det går när vi kommit till Californien, så att jag kan se hur det gått för dig. Lycka till!

Cicci, ja; undrar hur det går för henne? Ska bli spännande att se om vi får några nyheter därifrån idag!

• A.M.

Hej tjejer - ni som nu öär här!?
    Idag vaknade jag utan ont i ryggen! Guldpokal till smärtstillande/anti-inflammatoriskt!

Spännande värre med Cicci ... Bäst man cirklar lite här idag också så man håller sig uppdaterad.

Snart så... Jag har glömt din BF?

RIB-båt tackade jag nej till i just v 19. På grund av att man aldrig vet hur det blåser osv. Vi skulle i o f s åka ända till Sandhamn = utsatt sträcka vid dåligt väder, men håller man sig bara inomskärs så kanske det är lugnt

• nu är jag fruL

snartis:
    Näe har inte blivit mer vagnletande.... fastnade i tillvaron. men jag är än mer förvirrad än någonsin och håller på att få lite panik över barnvagn
    kommer nog ringa dig igen. Vad gör du i efetrmiddag förresten? Ska du med på stan?

Såg att AM igår skrev om att barnvagnar redan avhandlats och var klart, kan nån tipsa om vart det avhandlades, orkar inte leta igenom hela tråden. orkar inte heller ta upp det igen eftersom jag såg att flera uttryckt att ämnet var så tråkigt...
    så vi kan ju återgå till vikt, magrpoblem och motion för det är ju såååå kul

• nu är jag fruL

För er som undrar över cicci.
    Pratade med cicci igår eftermiddag
    jag tror inte hon föder barn, vi har en date i eftermiddag och läget verkar lugnt.

• Snart så....

AM: har BF den 18/8 så det är ett bra tag kvar.

Frullan: när ska ni ses idag? enda som jag verkligen måste göra idag är BM besöket.
    Annars har jag massor att göra men vill ju träffa er

• Snart så....

Frullis, jag kommer att vara på söder 16,30 efter BM.
    Det är bara att ringa om du vill prata barnvagn :D :D

AM: skönt att slippa ryggont. Innebär det att du slutat amma nu? Skrev du inte tidigare att du måste sluta med det för att ta tabletterna?

• Tinga

A.M. - vad skönt att tabletterna hjälper mot det ryggonda! Det måste verkligen vara en lättnad när man haft ont så länge som du har haft.

Svar på tråden När märker man av det?