• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

oh oh oh oh

Sweetan antyder något om bananer - kanske vibrerande sådana?!?!

• A.M.

Precis: buss på bananen bara!

• Storasystern

Sweet - du och dina bananer!!!! ;)

• sweetstreet

Å jag vill bara börja pöka på igen nu!!!!!

Och det med skarpa skott och justa ägg och en nyrenoverad livmoder!!!!! :)

Taaadidadadidadej!!!

Bah! Inte för att man vet om denna livmoder-make-over kommer göra susen i musen, men jag hoppas jag på det...! :?
    Åtminstone så kan man kanske sexa på igen emd mer hopp än innan. Tjofjong!

• Lapinette

Badrummet vågar vi inte laborera med så där tar vi in ett proffs och rymmer vår kos.

A.M - skrattade högt när jag läste om din ev hantverkare som låg i gropen och söp.

Sweet - jag finns inte ens med på eniro.se

• sweetstreet

Inga klinkers i livmodern dock!!! :o

• sweetstreet

VA1!! Lappis! Menar du att jag inte hittar Lite Kanin på eniro???? Skandal!!!! :o

• Storasystern

Sweet - jag håller med dig! Det är bara trista grejor som finns på mig på google... Mest jobb-relaterat...

Nu ska jag gå hem för idag! Har inte så mycket att göra just nu på jobbet. Skönt, men lite långsamt...
    Hörs imorgon!

• Lapinette

Så klart det kommer att göra susen i musen Sweet!!! Varför annars göra denna operation?

Själv har jag ingen aning om vad jag ska göra hos farbror doktorn imorgon. Få veta vad kontrasten sa och sedan diskutera vidare åtgärder typ knapra hormoner, insemination eller IVF?

• Lapinette

Ingen liten kanin på Eniro

Svar på tråden När märker man av det?