• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Lappis: Kommer det göras ngn undersökning när du ska till gyn? De kanske kan se en liten babyböna då? Hoppas!

• sweetstreet

Wow Lappis!!! Tänk om det är en lite miniböna i magen!!!!!! :)

• A.M.

Lappis: Är det J-Å på Mamamia du ska till?

• sweetstreet

A.M Förresten!
    Hur har du fixat så att man hittar din blogg genom att söka på "min stroa lilla värld"??

Är det ngn inställning man ska göra för att kunna bli "hittad" på t ex google??

• Storasystern

Lappis - har en dum fråga, hur kommer det sig att du var tvungen att vänta så himla länge på svaret på din kontraströntgen??
    Sweet fick ju sitt svar på en gång??

• Lapinette

Nej, det är min egen lilla hemliga gynekolog uppe vid Humlegården. Tror ni man kan se något redan efter 10 dagar? Har inte en aning om jag ska upp i stolen eller ej...börjar bli visserligen bli van att "fläka ut mig".

A.M. - vill du inte först veta om vi blev nöjda med killen? Tänk om jag sitter här och suckar i augusti?

• sweetstreet

Hej Syrran!!!
    hur mår du?!

• Storasystern

Hej Sweet! Jag mår fint!
    Själv då? Nervös inför OP?

• Lapinette

Inser att jag lovade att skicka en fil med tips om Rivieran till någon igår. Vem var det??!! och till vilken mailadress.

• A.M.

Sweet: Visste inte att jag fanns på GOOGLE! Hallå - detta är en stor dag i mitt liv!!! (Finns nämligen inte om jag söker på mitt namn ...) Förlåt ...

Svar på tråden När märker man av det?