Hej allihopa,
innan jag glömmer bort det - STOOORT lycka till Lappis, Sweet mfl som har läkarbesök & op på G denna veckan.
Trist med tanten Frejis
Sweet, spanade precis in din blogg efter att ha läst AM's kommentar. Kunde inte låta bli att lägga en kommentar jag med
Du skriver så på pricken! Mailade förresten dig i förra veckan på din sweetstreet-adress
USA närmar sig!
Lapinette, mailet/mailen med Riviera-tips som du skickar till Tinga, kan du inte skicka dem till mig med?! Ska i så fall sparas tillsammans med dina Sicilien-tips
Har du kvar min "icke-anonyma" mailadress?
Annars är allt väl här, är i vecka 19 nu, mår jättebra & förra veckan inledde jag min nya karriär som bärare av mammabrallor. Ovant & lite scary nu när magen börjat växa & synas, men jädrigt bekvämt med mammabrallor & -kjol! ...och så slipper man ju att dra in magen i tid & otid - går liksom inte att göra så mkt åt längre
Ngn av er som skulle tveka att åka ut med ribbåt om man är gravid förresten? Tydligen är det på G med jobbet imorgon & själv hade jag inte en tanke på att det är ngt man ska vara försiktig med om man är gravid, utan det var en kollega som påpekade det. Ringde & kollade med arrangören & tydligen är deras officiella linje att man ska vara försiktig & ev skippa det, men samtidigt sa killen jag pratade med, att han har väldigt svårt att tänka sig att ngt skulle kunna hända. Åkte ribbåt i Sthlm på en möhippa häromåret & minnet jag har av det är att det mest kändes som en härlig berg- & dalbana i svängarna, dvs inte speciellt skakigt eller så. Hrmmm, det kanske betyder att man inte ska ge sig på att åka Balder på Liseberg i sommar då heller??!
På onsdag ska vi på vårt "stora UL", ska bli skoj att se vår B2B (bebis to be) igen! Borde ju ha hänt en hel del sen NUPP'et!