• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Nej just nu känner jag mig mest otålig och vill få den "överstökad".
    Känns som om man har väntat på detta länge nu.

• Lapinette

Syrran - resultaten skulle vara klara ca 1 vecka efter själva röntgen sa dem på Sohpia men min läkare är ju så himla busy så detta var den enda tid han hade innan sin semester.

• sweetstreet

Haha A.M.
    Ja jag googlade "min stora lilla värld" och då kom din blogg upp! :)

Hm, själv finns jag på google i en massa sidor. Mitt "riktiga" namn dåå alltså. Men det mesta är rätt trista saker och mycket är ju gammalt. Vet inte om det är något att sträva efter liksom??

• A.M.

Lapinette: Jo - du har rätt ... Jag ska kanske lugna mig lite. Fast det kommer ju bli jättejobbigt om er kille är väldigt bra och jag missade honom och samtidigt sitter med ett ufo som lgger i vårt urgröpta badrum och super dagarna i ända ...

En hemlig liten gynekolog vid Humlegården .. det låter det

• Hjortron

Lapinette-Vi ska också sätta igång med badrumsrenovering snart och är i valet och kvalet mellan att anlita folk (svart eller vitt) och att göra mesta möjliga själva. Visst är det nya branchregler gällande tätskikt och sånt från juli? HUga, måsteverkligen börja sätta oss in i allt. Underarbetet känns allra viktigast, kakel och klinkers kan nog vem som helst sätta upp.
    Vad kul att ni har kommit så långt i utredningen och så himla snabbt! Håller tummar & tår för att någon flyttat in redan.

• Storasystern

Lappis - aha, det var så det var... Men de borde ju ha sett på en gång om något var riktigt knasigt tycker jag...

Sweet - jag förstår det! När man väl ha lokaliserat felet vill man ju bara fixa det och få det avklarat. Inte hålla på att vänta och vänta...

• sweetstreet

Å vi lade klinkers i vår lilla hall! Det var jätteskoj tycker jag! Bland det roligaste av renoveringsarbetet!!!! :)
    Som ett stort pussel!!!!

Fast då behövde man ju inte vara rädd för fuktskador och så vilket är en helt annan femma i badrummet.

• A.M.

Lapinette: hur var det? Är det bara prat imorgon hos läkaren eller är det även undersökning?

• sweetstreet

Japp! Precis så känns det.
    Nu vill jag att operationen ska göras och sedan Swisssssssch!!! Upp på banan igen!!!

Hehe!!! Den sista meningen kan ju tydas på flera sätt...! :D :D :D :D

• A.M.

Sweetan: Så du menar att ni gjorde klinkergolvet själva? Men det är ju strålande! Kan du kakla badrum? Svart eller vitt? Eller drinkar?

Svar på tråden När märker man av det?