• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Och målaren kan ni ju betala med ett helrör ...

• A.M.

NU ska jag sluta tjata om er målare, Lapinette! Det var väl bara det att hans lilla missöde hamnade så rätt i tiden med våra köksproblem. Sluter fred med alla hantverkare NU!

• Lapinette

A.M -
    Tyvärr betalas en klumpsumma till den där klåparen som handhar hela projektet...han som mest snackar och lovar utan att göra något.

• Lapinette

A.M. - det konstiga är (är ju så godtrogen) att jag litar på vår badrumskille. Jag tror verkligen på de tider och startdatum han säger samt att jag litar fullkomligt på att han gör ett bra jobb.

Vi får se hur mina inlägg här på BT ser ut i mitten av augusti...men jag hoppas jag känner rätt.

• sweetstreet

Låter bra Lappis!!!!

Bra att ni kollat upp detta. För det är såååå j-vla trist om ngt händer och man kan få punga ut flera hundra tusen på någon vattenläcka eller så.

• sweetstreet

A.M

Skoj att du tyckte det var kul att läsa! :)
    Det var verkligen helt otroligt när det hände. För jag gissar att det var japanen du skrattade åt?! :?
    Jag hade skitsvårt att hlla mig för skratt tills han gått. Och min man stod lite på sidan om och såg helt frågande ut han med. :D :D :D

• sweetstreet

Lappis, jag håller på dig!
    Tycker faktsikt att alla är värda en chans innan man dömer ut dem. Så er badrumskille ska ju inte får skit för något som en annan hantverkare gjort! Alltså tycker jag det är bra att du inte ser honom som ett rötägg innan han ens börjat! :) :) :)

• A.M.

Lapinette: Men ni hade väl referenser på mr Bathroom?

Sweetan: jag säger bara HAPPY NEW YEAR!

• A.M.

Hur gör man jätteglada gubben?

Svar på tråden När märker man av det?