• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Lapinette - har ni varit i franska kakelbutiken? ;)

(Har för mig den hette så.)

• A.M.

Lapinette: TACK! Ska kolla upp i veckan. Och inne i stan också!
    (Passar oss just nu eftersom vi nyss sålt vår dumma otursförföljda bil - vi firade med champagne den dagen vi lämnat över nycklarna )

• A.M.

Kakelbutiken ligger ju två kvarter från jobbet! Tur som en tok!

• A.M.

Jag är läskigt uppåt idag märker jag. Beror nog på att jag beslutat mig för att börja med mina anti-ryggont-tabletter! Nu ska här sovas på nätterna!

• Lapinette

Då är det ju bara att knata förbi på lunchen. Det är litet och rörigt men får du prata med ägaren så får du hjälp och tips. Det tycker jag kan vara svårt på stora ställen...personalen är så upptagna att man inte orkar fråga.

• A.M.

Bra alltså med liten butik! Ska passa på att titta till köket också (vi har glömt av just den biten i den allmänna köksförvirringen - men det är ändeå något man kan vänta med till sluttampen, när det gäller kök alltså)

• Lapinette

A.M. - så köket hinner precis bli klart och sen är det dags för badrummet för er del? Vi trodde ju att vardagsrummet skulle gå på en vecka men nu blir det nog så att de blir klara när vi måste flytta ut inför badrumsrenoveringen. Trist!

• A.M.

Hur tänkte ni när ni bestämde er för inbyggt badkar? JAg har tänkt inbyggt fr början men har på sistone börjat tänka fristående på tassar (fast inte så där sirligt) för att det blir luftigare i det lilla utrymmet 2,20x2,10. Fast mer lättstädat med inbyggt ... hmmmm

• A.M.

Med lite flyt blir väl köket klart här under juni (förutom kaklet då) och badrumsutgrävningen börjar tidigast 3 september. Så vi får lugnt och fint i två månader - då vi är mestadels bortresta ...

• A.M.

JA hur går det med den fulla målaren? Har han bett om ursäkt?

Svar på tråden När märker man av det?