• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Sweet: Läste du Nennes inlägg här i tråden om hennes mans utekväll häromkvällen? Rolighetsmässigt nästan i klass med ditt HAPPY NEW YEAR

• sweetstreet

Hahaha!!!!

Ja han har faktsikt kommit ytterligare en gång efter detta. Men då sa han inte så mycket. Jag vet inte ifall det var för att han insett att alla hans uttryck inte riktigt var helt "korrekta"?

Han är i vilket fall som helst vår favorit-deliver-guy från den restaurangen nu!! :D

• sweetstreet

Japp! Himmel jag skrattade högt!!!!!!!! :D

Sedan blev jag fundersam och tänkte "raggare.... finns de verkligen fortfarande?!?!?" :? :? :?
    ;)

• sweetstreet

Hur är det med din rygg??
    Har du hittat någon form av behandling som hjälpt dig?

• Lapinette

Kul att ni är så glada!!!

Mr Bathroom har gjort badrummet åt våra vänner samt anlitas till andra jobb via maken där och han ger honom så goda vitsord samt att vi har ju sett deras badrum.

• sweetstreet

Referenser är guld värda!!!!!!!!
    Hantverkare man blviit tipsad om ska man hålla hårt i!!! :)

• Lapinette

Det är därför jag varit så envis på att det är just han som ska göra vårt badrum och när han nu gör den på sin semester så ändå bättre (för då har han ju inga andra jobbprojekt som tar tid).

Tjejer, var tror ni resten av gänget är? Eller är det bara för att vi är så OT som ingen vill skriva?

Så Sweet är det idag du ska till läkaren och OP på onsdag? Jag ska till min gyn för att höra om kontraströntgen imorgon eftermiddag. Han har ju inte en aning om att jag även gjort sekretprov + en insemination sen vi sågs senast.

• A.M.

Fast jag hoppas på att Lapinette kan dela med sig - har du lust så får du gärna maila mig mr Bathrooms tel.nr. - om det är ok?:
    anna@gorgeousgorilla.com

Sweet: Tack för att du frågar om ryggen! Det är skit tyvärr, men jag är uppåt idag för jag har beslutat mig för att börja med anti-inflammatorisk medicinering fr o m ikväll! Se mer i min blogg ...

Svar på tråden När märker man av det?