• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

aha!

det var inte jag utan sweetan som hade länkat! då är jag med.. mindes inte men jag har ju en och annan länk på mitt samvete också.... hm...

• Moppy

Start Sept - vad bra ändå att ni har betat av vissa prover, då utesluter ni ju fler och fler möjliga orsaker till "fel". Tror ni gör helt rätt som tar en paus i sommar. Så hinner du samla krafterna på semestern också till jobbet i höst och mer barnaalstring (om det behövs).

• Piggelin1

Tusen tack för all input om att åka med på RIB-båten eller ej. Har bestämt mig för att stå över - när jag pratade med killen här på jobbet på fm idag, som ligger bakom arrangemanget så berättade han att de ska åka hela vägen upp till Mollösund (8-9 mil från Gbg) - kändes lite länge att skumpa, även om det hade varit grymt kul! Kan ju iaf trösta mig med att jag testat det förut! Däremot blev jag erbjuden att joina resten av gänget senare, uppe på Mollösunds Wärdshus, så jag funderar på att ta bilen upp över kvällen, så är jag iaf med på middagen!
    Lappis - lovar att rapportera sen i andra tråden om Mollösunds Wärdshus är värt ett besök när ni ska bo i de krokarna på semestern!

Sweet, du undrade vad ribbåt är, spana in länken www.ribevent.se/
    Tack för ditt mail förresten!

Lapinette, jag tror du missförstod mig lite igår - jag undrade om du möjligen hade kvar MIN mailadress, eftersom det var du som skulle skicka Riviera-tips till mig

• Lapinette

Tyckte det var konstigt att du skulle ha min adress...ska kolla om jag har den men nu ska jag först springa iväg och visa musen...om han nu vill se den eller kanske bara prata .

• Bröllopstokiig

Måste bara förtydliga att jag inte är helt öppen, då har ni missuppfattat mig. Då skulle jag inte kunna sitta på jobbet!!!!
    Jag är öppen ca 1-3 cm, och det kan man ju vara i ett par veckor utan problem!
    Det är därför jag har haft bruna flytningar med, eftersom jag har öppnat mig lite, då blöder man en aning...
    Mår kanon nu, känner mig bara lite öm i muffen, men ananrs ingenting, så jag tror bebisen stannar ett tag till, jag är inställd på att den inte gör debut förrän tidigast första veckan i juli....

• Snart så....

HAhaha cicci jag hade tolkat rätt eller snarare att du var öppen och hela slemklumpen hade lossnat nu. så du var "öppen" rätt upp om du förstår vad jag menar?

Snart ska jag bege mig till BM för en sista koll innan semestern. Känns som man kommer vara där ofta nu på slutet

• Snart så....

Känns så skönt att få några dagar med avkoppling och bara njuta av västkusten.

Fick sms att nu är både vagn och hårdlift på plats på babyland :) då det blir en tripp dit när vi kommer hem. Måste gå oxå hinna spegla mig med vagnen innan bebisen kommer :D :D

• Snart så....

Cicci, vad hade ni för planer idag? tänkte om jag hinner med en snabbträff idag.
    Vill ju så gärna träffa er
    Kanske är sista gången innan Pick´n tittar ut :)

Svar på tråden När märker man av det?