Lappis, hoppas de kommer upptäcka att ni är kompatibla! Och som du skriver så är ju inga problem upptäckta ännu. Håller tummarna att allt ska gå bra!
BS, Kan ju trösta dig med att ni bara verkar få gå 2 veckor över tiden i Sthlm. Här får man ju gå 3 innan man blir igångsatt!! (Om allt ser normalt ut och bebisen verkar må bra). Men jag har gott hopp om att jag ska slippa gå så mycket som 2 veckor över. Som sagt, 90 % får ju tydligen inom 10 dagar efter BF och än så länge har ju allt följt alla normer. Och jag tror att du kommer må bättre när du slutar jobba. De flesta jag vet har blivit av med en hel del krämpor bara av att få lugn och ro och vila, så jag håller tummarna för det!
Muggles, Eftersom det står att lite motion är bravid foglossning, så tänkte jag att det skulle bli en lagom strapats att ta mig dit själv och sen få skjuts hem. Annars hade maken kunnat både hämta och lämna mig. Men det kändes så onödigt när jag hade hela dagen på mig att ta mig dit och han har det jättestressigt på jobbet och de är uppstressade där över att han snart kommer försvinna i 10 dagar. Fast det var rätt jobbigt, men nu har jag varit där iaf. Brydde mig aldrig om att sätta mig ner på vagnen/bussen dock. Bättre att stå upp hela tiden, så man inte behöver resa sig sen. Och när jag råkade tappa biljetten på golvet var det en snäll dam som plockade upp den åt mig. Såklart. Alla är ju så snälla här i Götet.
Gillar min BM bättre nu för övrigt, hon är nog helt ok trots allt. Gjorde ett väldigt osäkert intryck först, men det är bättre nu.
Lunchdax!