Lapinette - lite info till din BIM-lista: jag är 30 år, och kommer troligtvis att ha BIM runt 6-7 juli. Fortfarande har jag dock inte haft ägglossning den här cykeln, så säker är jag ju inte, men om kroppen fungerar ungefär som tidigare bör det bli BIM ungefär 1 vecka in i juli. Jag är på semester i USA tills den 15:e juli, men ska försöka gå in här och uppdatera er om läget.
Förresten, Lapinette, skulle ni bo på Klitterhus i Ängelholm? Min man var där på kurs under veckan som gick, och han var jättenöjd med både boende och mat. Han bodde i ett hörnrum med utsikt både längs stranden och ut mot havet, så det var tydligen perfekt. Maten var också väldigt bra, och särskilt deras fiskanrättningar. Jag hoppas på att jag ska bli bjuden dit på någon weekend så småningom!
Själv var jag faktiskt i Kungliga Hufvudstaden i fredags, men tyvärr bara över dagen, i jobb. Hade jag inte haft annat inbokat den här helgen hade jag nog stannat tills idag, för jag tycker att Stockholm är en fantastisk stad att besöka. Dessutom var det mycket bättre väder där än i Lund i fredags (21 grader och sol mot 13 grader och regn), så det var inget kul att åka tillbaka hem.
Jag blev iallafall tröstad med en god middag på restaurang tillsammans med trevliga kompisar på kvällen, så då kändes det lite bättre.
Nenne - jag läste ikapp här nu på eftermiddag, och jösses vad jag garvade åt dina inlägg!
Var får du allt ifrån?
Ska bli spännande att höra din rapport om BIM eller BOM de kommande dagarna. Håller tummarna för dig!
Själv har jag nu bara tre arbetsdagar kvar tills semestern, och det ska bli så skönt att få vara ledig! Jag är riktigt less på mitt jobb för tillfället, så jag hoppas att semestern ska hjälpa till att få upp motivationen tills jag är tillbaka. Annars får jag väl börja längta tills nästa semesterresa, som redan är bokad.
I september blir det en vecka på franska rivieran, för att fira vår femåriga bröllopsdag.
Jag kan inte fatta att vi har varit gifta så länge; vart har tiden tagit vägen? Lapinette - du kanske har några bra tips om just franska rivieran? Fast den frågan kanske jag borde ställa i resetråden som du och Piggelin skriver i?